اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محمودی: استقلال با تعویض‌هایش نبض بازی را در دست گرفت/ باید به ساپینتو زمان داد

کارشناس فوتبال گفت: باید به ساپینتو زمان داد تا شرایط تیم استقلال را درست کند.

محمودی: استقلال با تعویض‌هایش نبض بازی را در دست گرفت/ باید به ساپینتو زمان داد

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار استقلال و تراکتور در جام حذفی، اظهار داشت: برای هردو تیم بازی حساسی بود. تراکتور بازی قبلی در لیگ را برده و با روحیه مضاعف به دنبال برد در این بازی بود. از طرفی استقلال پس از شکست در تبربز دچار مشکلات درونی شده بود. این مساله باعث شد آن‌ها برای برد در این بازی مصمم باشند.

وی افزود: استقلال اگر در این بازی شکست می‌خورد، مشکلات بعدی برای این تیم به وجود می‌آمد و این استرس را داشتند. به همین خاطر تمرکز لازم را نداشتند. تراکتور در نیمه اول با پِرِسی که انجام می‌داد و با از کار انداختن هافبک‌های استقلال آن‌ها را مجبور به استفاده از توپ‌های بلند می‌کرد. خط دفاع تراکتور خوب کار کرد اما استقلال هم به خاطر پرس متقابلی که انجام می‌داد، چند موقعیت خوب به دست آورد.

محمودی گفت: روی هم رفته تراکتور تا زمانیکه گل خورد، هدفمندتر کار کرد، منسجم‌تر بود و بازی را در دست داشت. تعویض‌های ساپینتو به خصوص حضور قائدی و محبی، در زمین باعث شد استقلال نبض بازی را در دست بگیرد. قائدی توانست دو پنالتی بگیرد که پنالتی اول درست بود اما به اعتقاد من پنالتی دوم زرنگی او بود و باعث شد جنجال بزرگی هم به وجود بیاید. با اینحال تیم خمز فوتبال بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. از وقتی او آمده تراکتور رو به جلو حرکت می‌کند و در هربازی عملکرد بهتری دارد. استقلال با این برد شرایط بهتری پیدا کرد. به اصطلاح جمع و جور می‌شود و می‌تواند با آرامش بیشتری به بازی‌های آینده نگاه می‌کند.

بازیکن اسبق تراکتور و استقلال با بیان اینکه آبی‌ها نسبت به بازی قبلی روانتر و هجومی‌تر بازی می‌کردند، گفت: نباید فراموش کنیم که تراکتور در ورزشگاه آزادی مهمان ولی کنترل بهتری در بازی داشت چون استرسی که بازیکنان استقلال داشتند باعث شد نتوانند کیفیت خودشان را نشان بدهند. استقلال سال قبل تیم خیلی خوبی داشت و با قهرمانی بدون باخت، نتیجه بی سابقه‌ای در فوتبال ایران گرفت. هر مربی که بعد از مجیدی می‌آمد مطمئنا تحت فشار زیاد قرار می‌گرفت و باختی هم که مقابل تراکتور داشتند فشارها را زیاد کرد. حتما باید به ساپینتو زمان داد تا استقلال شرایط بهتری پیدا کند. اینطور نیست که یک تیم با یک باخت سقوط کند یا با یک برد به قهرمانی برسد. ساپینتو اگر زمان کافی و لازم را داشته باشد می‌تواند شرایط تیمش را درست کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول