اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پوریا: جامعه ورزش تمام قد کنار سجادی است/ اروپا نمی‌تواند مقابل اتحاد ایرانی‌ها ایستادگی کند

رئیس فدراسیون بدمینتون به حمایت از وزیر ورزش و جوانان در مقابل اقدام اخیر اتحادیه اروپا پرداخت.

پوریا: جامعه ورزش تمام قد کنار سجادی است/ اروپا نمی‌تواند مقابل اتحاد ایرانی‌ها ایستادگی کند

محمدرضا پوریا درگفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اقدام اخیر اتحادیه اروپا برای تحریم حمید سجادی، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در حال یافتن راهی برای ضربه زدن به مردم و کشورمان هستند. ورزش بعنوان حوزه اجتماعی و مردمی مورد توجه اروپا و آمریکا قرار گرفت و اتحادیه اروپا سعی کرد با قرار دادن نام سید حمید سجادی در لیست تحریم‌های اخیرش، ضربه‌ای به ورزش و مردم ایران بزند در حالیکه تلاش هایشان بی فایده است. جامعه ورزش و جوان تمام قد در کنار سجادی هستند و اتحادیه اروپا نمی‌تواند مقابل اتحاد ورزش ایران ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه سید حمید سجادی اولین وزیر ورزشی- علمی است که همیشه همراه و همگام جامعه ورزش و جوان بوده است، گفت: وزیر ورزش و جوانان با حضور در کوچکترین مسابقات قهرمانی کشور و اردوهای ورزشی، در جریان امور ورزشکاران قرار گرفته و برای رفع نیازهایشان در راستای رشد و توسعه ورزش کشور برنامه‌ریزی و تلاش می‌کند.

رئیس فدراسیون بدمینتون تاکید کرد: در این 40 سالی که در ورزش حضور داشته‌ام، هیچگاه جامعه ورزش از نعمت وجود وزیری که نگاه ویژه‌ای به قهرمانان و ورزشکاران داشته باشد، برخوردار نبوده است که خوشبختانه پس از انتخاب سجادی بعنوان وزیر ورزش و جوانان شاهد رضایت ورزشکاران، قهرمانان و جوانان علاقمند به حوزه ورزش و همچنین برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات موثر صورت گرفته در این حوزه هستیم.

پوریا ضمن اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره از مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور 29 کشور به میزبانی ایران اظهار داشت: سجادی تنها وزیر ورزشی بود که هر روز مستقیما پیگیر نحوه برگزاری این دوره از مسابقات و اردوهایمان است و همچنین با حضور در استان‌های مختلف در جریان امور مربوط به ورزش و جوانان تمام نقاط کشور قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول