اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چک باشگاه لیگ برتری برگشت خورد/ تهیدست تخفیف داد و به پولش نرسید+ سند

چکی که باشگاه نفت مسجد سلیمان در اختیار مدافع سابق خود گذاشته بود برگشت خورد.

چک باشگاه لیگ برتری برگشت خورد/ تهیدست تخفیف داد و به پولش نرسید+ سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم تهیدست، مدافع سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که از ابتدای سال گذشته در صنعت نفت عضویت دارد، تاکنون موفق به دریافت مطالبات خود از باشگاه سابقش نشده است‌.

این در شرایطی است که وی در دی ماه امسال از نفت مسجد سلیمان شکایت کرده اما پس از امضاء توافق نامه با باشگاه و دریافت یک چک، وقتی برای وصول مطالبات خود به بانک مراجعه کرده متوجه شده نفتی‌ها چک متعلق به یکی از شرکت‌های طرف قرارداد خود را به او داده‌اند اما این شرکت حدود ۲۹ میلیارد تومان چک برگشتی دارد.

در واقع تهیدست با وجود بخشش ۵۸ میلیون از مطالبات ۱۹۸ میلیون تومانی خود که از کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حکم گرفته است، به دلیل چک بلامحل باشگاه نفت با دردسر مواجه شده و نتوانسته به پولش برسد.

پدرام رئیس زاده، وکیل این بازیکن در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در تاریخ ۳۰ مهر  سال گذشته، رای قطعی به سود موکل من صادر شد که طبق این رای باشگاه نفت مسجد سلیمان باید ۱۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به تهیدست پرداخت می‌کرد در غیر این صورت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شد.

وی افزود: ابوذر شجاعی، مدیرعامل نفت مسجد سلیمان ۲۶ دی امسال با من تماس گرفت و در جلسه‌ای که در هتل پارسیان آزادی داشتیم، به ما چک ۱۴۰ میلیون تومانی داد و گفت به هیچ وجه این چک برگشت نمی‌خورد. حتی وقتی در سامانه این چک را بررسی کردیم، متوجه شدیم وضعیتش سفید است. با توجه به اینکه دریافت مطالبات موکل من حدود یک سال زمان برد، در نهایت ترجیح دادیم با بخشش مبلغ قابل توجهی این چک را بگیریم و با نفت مسجد سلیمان راه بیاییم.

وکیل تهیدست تصریح کرد: وقتی به بانک مراجعه کردیم، رئیس شعبه به من گفت این چک اعتباری ندارد. به همین دلیل به مسئولان باشگاه نفت گفتیم به این دلیل که چک را خرج کرده‌ایم و طرف مقابل ۴۰ میلیون تومان خسارت چک برای ما در نظر گرفته خواهش می‌کنم چک را پاس کنید تا برگشت نخورد و توافقات ما به نتیجه برسد اما وقتی به بانک رفتم متوجه شدم برگشت خورده است‌‌ صاحب حساب نیز ۲۹ میلیارد چک برگشتی دارد. حتی آدرس و شماره تلفنی که در گواهی عدم موجودی حساب شرکت به ما داده‌اند نیز درست نیست .

رییس زاده اضافه کرد: اکنون مانده‌ام چرا کمیته وضعیت در شرایطی که باشگاه نفت مسجد سلیمان چک برگشتی به طلبکاران خود داده، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز شده است. به مسئولان سازمان لیگ و جمشید نورشرق هم گفتم نباید  این کار را انجام می‌دادید.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول