اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قدیمی: ملی پوشان هاکی پتانسیل بالایی برای قهرمانی جهان دارند/ به دنبال بالا بردن پرچم ایران هستیم

رئیس فدراسیون هاکی گفت: بازیکنان ایرانی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانیم به فینال مسابقات جهانی صعود کنیم .

قدیمی: ملی پوشان هاکی پتانسیل بالایی برای قهرمانی جهان دارند/ به دنبال بالا بردن پرچم ایران هستیم

بهرام قدیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی هاکی در مسابقات جام جهانی آفریقای جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم و بازیکنان خوب است. برای اولین بار است که یک کشور آفریقایی توانسته میزبان مسابقات جهانی را بر عهده داشته باشد که به خوبی از عهده آن برآمده است.

وی گفت: این اولین دوره جام جهانی بود که خارج از قاره اروپا برگزار شد ۵ دوره قبلی در اروپا برگزار شده بود و برای اولین بار بازی‌های هاکی جهانی در یک کشور آفریقایی برگزار شده و از روز اول شرایط میزبانی بسیار خوبی داشت است.

رئیس فدراسیون هاکی گفت: با توجه به آمادگی‌های خوبی که تیم ملی در قالب اردوها و بازی‌های تدارکاتی قبل از اعزام داشتند و با یک شرایط روحی بالا و تکنیکی وارد این مسابقات شدیم که این موضوع باعث شد از همان اول بازیکنان به خوبی بر بازی‌ها مسلط شوند. اولین بازی مقابل آرژانتین که پدیده‌های مسابقات بود و اولین حضورش را تجربه می‌کرد بچه‌های ما بازی قابل قبولی را حتی با شکستی که در مقابل این تیم داشتند به نمایش گذاشتند.

وی گفت: این شکست باعث شد که ملی‌پوشان در ادامه خیلی قدرتمندانه ظاهر شوند و در بازی دوم تیم قدرتمند آمریکا که الان که به عنوان تیم اول گروه B به مرحله بعدی صعود کردند مسابقه بسیار خوب و دیدنی را داشته باشند و آن تیم  را شکست دهند که باعث خوشحالی مردم شد.

قدیمی گفت: در ادامه با میزبان آفریقای جنوبی که از شرایط میزبانی و تماشاگران برخوردار بود را شکست دادنده در کل  تیم ملی در این مسابقات سه تا بازگشت موفق داشتند یکی در برابر تیم آمریکا و تیم میزبان آفریقای جنوبی و همچنین در برابر تیم قدرتمند بلژیک در یک چهارم نهایی که در نهایت نتیجه 5 بر 5 تساوی بود و در ضربات پنالتی پیروز شدیم. 

وی افزود: خدا را شکر که به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم؛ امید ما برای کسب مدال بسیار بالا است با توجه به پتانسیلی که در بازیکنان دیده می‌شود کسب مدال طلا دور از ذهن نیست و ما امیدواریم که بازیکنان بتوانند با یک نمایش خوب در مرحله نیمه‌نهایی و انشالله به فینال برسند و دل مردم ایران را شاد کنند. بازیکنان و کادر فنی  یک صدا فقط و فقط برای سربلندی پرچم ایران در مسابقات تلاش خود را می‌کنند که این پرچم بالا برود آن هم با قهرمانی در جهان که امیدوارم  به این هدف برسیم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول