اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل هوادار: بچه ها مقابل پرسپولیس از جان مایه گذاشتند/ نتیجه گرفتن در آزادی واقعا سخت است

مدیرعامل باشگاه هوادر گفت: بچه های ما از جان مایه گذاشتند، مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه گرفتن واقعا خیلی سخت است.

مدیرعامل هوادار: بچه ها مقابل پرسپولیس از جان مایه گذاشتند/ نتیجه گرفتن در آزادی واقعا سخت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس  از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هوادار تهران رفت که این مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

محمد جواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار در پایان این دیدار، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بچه های ما از جان مایه گذاشتند، مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه گرفتن واقعا خیلی سخت است. خدا رو شکر بچه های ما با تلاش و پشت کار خدا رو شکر  این موفقیت را کسب کردند.

وی در واکنش به سوال خبرنگار سوال فارس مبنی بر اینکه تیم هوادار از سال گذشته که وارد لیگ برتر شده به جز یک بازی نتایج خوبی مقابل پرسپولیس گرفته است، الهامی هم در این چند هفته نشان دادند که هوادر بیشتر از رتبه های سال گذشته فکر میکند،گفت: بازی استقلال و پرسپولیس انگیزه خاصی به کل بچه های ما میدهد. دور رفت که آن باخت را داشتیم تیم ما بالاخره یک تیم جوان است که رفته رفته تیم ما به آن خودباوری رسید که توانستیم در نیم فصل دوم برنده زمین باشیم.

رحیمی در پاسخ به این سوال که یک بیانیه بعد از بازی در مورد داوری داده بودید که باعث شده که پرسپولیس از باشگاه شما شکایت کند، نظر شما چیست، گفت: بالاخره یک فشاری در این دو هفته روی داوری بود از سمت تیم های بزرگ تر ما هم حس کردیم که از این موضوع نگران هستیم و نگرانی خودمان را بیان کردیم و چیز خاصی نبود.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس خیلی ناراحت بودند از گلی که زدید و مدعی بودند که اکرمی خطا نگرفته و  آن خطا منجر به گل شده، نظر شما چیست؟ گفت:  اصلا هم خطا نبوده است. برید نگاه کنید به نظرم.فکر نمیکنم خطا باشد کارشناسان باید نظر بدهند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول