اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: جام حذفی شرایط خودش را دارد/ از لحاظ ایجاد موقعیت گل جزو 5 تیم اول لیگ هستیم

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: هر دو تیم برای برد تلاش می‌کنند، اما جام حذفی شرایط خودش را دارد.

ربیعی: جام حذفی شرایط خودش را دارد/ از لحاظ ایجاد موقعیت گل جزو 5 تیم اول لیگ هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند. جام حذفی شرایط خودش را دارد و هر دو تیم برای موفقیت تلاش می کنند

وی ادامه داد: هوادار تیم محترمی برای من است و باید دیدنقشه های بازی چه خواهد شد. سعی می‌کنیم تمام شانسمان را در جام حذفی امتحان کنیم تا ببینیم تا کجا می‌توانیم جلو برویم.

وی در مورد نوسان تیمش در لیگ گفت: همه تیم‌ها نوسان دارند و این اجتناب‌ناپذیر است. سپاهان که اکنون صدرنشین لیگ است، 5-4 هفته پشت سر هم بردی نداشت. استقلال و پرسپولیس هم ممکن است دچار نوسان شوند، تمام تیم‌های دنیا برایشان چنین اتفاقی می‌افتد. نه موقعی که در اوج است باید مغرور شد و نه زمانی که دچار افت می‌شود، مورد نقد قرار بگیرد. ما در یکی دو بازی مثل بازی آلومینیوم اراک راندمان خوبی نداشتیم ولی در آن بازی هم می‌توانستیم بازنده نباشیم.

ربیعی ادامه داد: ما و  سپاهان صدرنشین کم‌شکست‌ترین تیم‌های لیگ هستیم و مثل پرسپولیس هم کم گل خورده‌ایم. اینها دو شاخصه است که می‌خواهیم آن را ادامه بدهیم.  در 8-7 بازی مساوی‌هایمان باید برنده می‌شدیم، در 5-4 بازی اشتباهات فاحش داوری مانع بردمان شد. در برخی بازی‌ها هم مثل بازی گل گهر در دقیقه‌ 94 گل مساوی را خوردیم. ایرادی که به تیم ما می‌گیرند این است که زیاد مساوی کرده‌ایم. در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که برخی از این مساوی‌ها را از ما گرفته‌اند و بدشانسی هم داشتیم. در بازی ذوب‌آهن چمن ورزشگاه شرایط خوبی نداشت. در جام حذفی هم هر امیدی زنده است و باید برایش تلاش کرد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه فردا در 90 دقیقه‌ بازی تمام می‌شود یا به وقت اضافه کشیده خواهد شد،‌ اظهار داشت: ما دفاعی بازی نمی‌کنیم، اما سازمان دفاعی درستی داریم. شانس‌های گل زیادی ثبت می‌کنیم، و از لحاظ ایجاد موقعیت گل جز 5 تیم اول لیگ هستیم. بله،‌ در بازی‌های اول لیگ کم گل زدیم، در جام حذفی نمی‌توان گفت که بازی در 90 دقیقه‌ تمام می‌شود یا به 120 دقیقه‌ می‌کشد،‌ ممکن است به پنالتی هم بکشد. همانطور که در جام جهانی هم دیدید بازی‌ها به وقت اضافه کشیده می‌شد.

وی در مورد از دست دادن مجید علیاری مهاجم فصل گذشته تیمش و اینکه مس رفسنجان تیم پرخرجی نیست، گفت: با اینکه از وظایف سرمربی نبود، اما من در هفته‌های گذشته کل هزینه‌های باشگاه و تیم مس رفسنجان را اعلام کردم. برای 62 نفر 154 میلیارد تومان هزینه شد. که البته این رقم اگر بحث تمدید قراردادها نبود،‌20-10 درصد هم کمتر می‌شد. جزو 10 تیم اول پرهزینه لیگ نبودیم، ما تیم متمولی نیستیم، اما 6-5 بازیکن جذب کردیم که بر اساس نیازهای تیم بود. بازیکنانی مثل لک، جفرسون، شیمبا و... را جذب کردیم. دوست داشتیم علیاری هم بماند، اما او به فولاد رفت تا به این تیم در آسیا کمک کند و حتماً در کنار دوست خوبم نکونام تجربیات بیشتری خواهد آموخت.

ربیعی ادامه داد: در تمام دنیا باشگاه‌های بزرگ دنیا هم برای حذف و حفظ بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند. شیمبا عملکرد خوبی داشت، منشا پرنوسان بود و روند رو به پایینی را داشت.  آذرباد هم شرایط خوبی داشت. فراز امامعلی خیلی بدشانس بود اگر فرصت‌هایی که را که داشت استفاده می‌کرد الان آقای گل بود. دو جوان هم به تیم ما اضافه شدند.

وی در مورد مشکلات تیم مس رفسنجان گفت: با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم. آن فیلم در هفته گذشته از هتل یکی از داستان‌های ما بود. من باشگاه مس رفسنجان را مثل یکی از اعضای خانواده‌ام می‌دانم. 4 سال است که در این تیم حضور دارم. 4 سال پیش این تیم را در لیگ دسته اول با رتبه یازدهم تحویل گرفت، آن‌هم در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که 15 روز به مسابقات مانده بود، اما 4 هفته قبل از پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کردیم و قهرمان لیگ یک شدیم. در سال اول در لیگ برتر هم در رده هشتم قرار گرفتیم، سال دوم این تیم ششم شد، آن هم در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حالی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که چندین هفته بین رتبه‌های چهارم تا ششم، با فولاد و گل گهر رقابت می‌کردیم. آنجا باید حمایت می‌شدیم، من در مورد لیگ بارها گفته‌ام؛ وضعیت پرسپولیس،‌ استقلال و سپاهان از دیگر تیم‌ها جداست. این تیم‌ها را باید جدا نگاه کرد و در یک دسته قرار داد، اما مابقی تیم‌ها در رده دیگر قرار می‌گیرند. گل گهر،‌ تراکتور، ‌آلومینیوم، فولاد و نفت.

ربیعی تاکید کرد: مشکلات زیادی داشتیم، حتی در نقل و انتقالات به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن بگیریم و بازیکن هم از دست دادیم. در بدیهیات مثل هتل، اسکان و پرواز مشکل داریم. در پایان هفته بیستم با همه پیگیری‌های من و جناب دکتر رستمی، مدیرعامل مس فقط 48 درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. من با رسانه‌ها شفاف هستم و همه چیز را با مردم در میان گذاشته‌ام.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه با وجود این مشکلات مس رفسنجان می‌تواند قهرمان جام حذفی شود گفت: قابل پیش‌بینی نیست اما ما با تمام انگیزه و تمرکز به مصاف تیم خوب هوادار می‌رویم. این تیم برنامه دارد، ساکت الهامی در این جام تبحر دارد.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول