اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال در ژاپن چه گفتند؟

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال از شرایط موجود در ژاپن ابراز رضایت و تاکید کردند با تمام توان و تلاش به مصاف ژاپن و چین می روند.

سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال در ژاپن چه گفتند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه از ده روز پیش تمرینات تیم ملی درتهران آغاز شده و در ژاپن ادامه دارد اظهار داشت: اردوی تمرینی چهار روزه در تهران به خوبی برگزار شد و به همت فدراسیون یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد : شرایط خوبی در ژاپن داریم و بازیکنان نیز تمرینات جدی دارند، زحمت می کشند  و در شرایطخوب و ایده آلی هستند که امیدوارم نتیجه ی تمرینات و برنامه ریزی خوب برای این دو دیدار را با صعود به جام جهانی بگیریم.

آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت : پرواز خوب و برنامه ی سفری منظمی به ژاپن داشتیم و فدراسیون با یک رستوران ایرانی قرارداد بسته تا در این مدت مشکل غذایی هم نداشته باشیم.

او گفت : شرایط تمرینی خوبی داریم و امیدوارم با بازی های خوب ، پیروز این دو‌ بازی  حساس باشیم.

محمد جمشیدی با بیان اینکه یک هفته زودتر به ژاپن اعزام شدیم گفت : فدراسیون شرایط مناسبی را برای این سفر تدارک دیده بود وتمرینات هم به خوبی پیش رفته است.

او ادامه داد : امیدوارم با شرایطی که تیم ملی دارد و همه بازیکنان  هم همدل هستند،  دو بازی ژاپن و چین را با برد پشت سر بگذاریم تا بتوانیم صعود مقتدرانه  را جشن بگیریم.

ارسلان کاظمی هم با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی در زاپن گفت :بازی های خیلی مهمی پیش رو داریم و انگیزه ی همه بازیکنان نیزبالاست و امیدواریم با توجه به تدارک خوب و روحیه بالا، جشن صعود به جام جهانی را بگیریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول