اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

درخواست سرمربی پاس از نیروی انتظامی/ سنگدوینی: بازیکنانم مثل سرباز واقعی جنگیدند

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنانم برابر هورسان مثل سرباز واقعی جنگیدند و در نهایت در ست پنجم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دادیم.

درخواست سرمربی پاس از نیروی انتظامی/ سنگدوینی: بازیکنانم مثل سرباز واقعی جنگیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان از امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) آغاز شد و با چهار دیدار در مدت دو روز به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود و در اولین دیدار این مرحله پاس گرگان سه بر دو هورسان رامسر را شکست داد تا مسابقه این دو تیم به دیدار سوم کشیده شود.

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس پس از پیروزی برابر هورسان رامسر اظهار کرد: خداراشاکر هستم که اتفاق خوبی برای تیم پاس افتاد، تیمی که با کمترین هزینه در لیگ برتر شرکت کرده است. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی بسیار با کیفیت و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتند. همچنین از هواداران خونگرم گرگان که به این سالن آمدند و مجموع فدراسیون والیبال و داوری که با برنامه‌ریزی درستی داشتند که اتفاق ناخوشایندی در بین دو بازی رخ ندهد و همه شاهد مسابقه باکیفیتی باشند، تشکر می‌کنم.

وی ضمن تبریک به بازیکنان پاس ادامه داد: این بازیکنان مثل سرباز واقعی جنگیدند و در نهایت در ست پنجم بازیکنان ذخیره بازی 14 بر 12 را به نفع پاس تغییر دادند. برای پاس آرزوی موفقیت دارم که در مسابقه سوم هم بتوانند پیروز شود.

سنگدوینی در خصوص تعویض امین اسماعیل‌نژاد توضیح داد: با توجه به این که فشار مسابقه بالا بود تنها کاری که من به عنوان مربی می‌توانستم انجام دهم، تعویض بازیکن بود تا با تمرکز بیشتر به بازی برگردد تا روند مسابقه را تغییر دهد. خداراشکر تعویض امین جواب داد و این بازیکن بهترین عملکرد را داشت.

وی درباره تغییر در داوری این مسابقه، گفت: سازمان لیگ در قضاوت و برگزاری مسابقات عملکرد درستی دارد. برای این مسابقه داوری را در نظر گرفته بود و ما نگران بودیم که خدایی ناکرده موضوعی وجود داشته باشد، درخواست تغییر دادیم و خداراشکر کمیته داوران این تغییر را انجام داد.

این مربی در خصوص فریادهایش هنگام بازی و گرفتگی صدایش، گفت: دیدار قبل را واگذار کرده بودیم و پاس تحت فشار بود. این فشار مسلما قدری نابسامانی در تمرکز بازیکنان ایجاد می‌کند و خدراشکر بازیکنان به موقع خودشان را جمع کردند. خیلی برای این تیم زحمت کشیدیم این تیم در کمترین هزینه‌های جاری مانده و به پلی‌آف صعود کردیم. هیچ مسابقه‌ای در سه روز گذشته به کیفیت این مسابقه هورسان و پاس نبود.

وی درباره انگیزه اسماعیل‌نژاد در این مسابقه هم عنوان کرد: امین با جان و دل برای پاس بازی کرد و هرچند بسیاری از باشگاه‌های دنیا او را می‌خواستند طبق قانون عمل کرد و برای پاس بازی کرد. نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح به امین کمک کنند تا به والیبال ایران در سطح بین‌المللی برسد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول