اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

صمدی: پیکان مدل پلی‌آف متفاوت بود/ تجربه این مرحله را نداشتم

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: پیکان مدل پلی‌آف با تیمی که در مرحله گروهی با آن بازی کردیم، تفاوت داشت.

صمدی: پیکان مدل پلی‌آف متفاوت بود/ تجربه این مرحله را نداشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه سوم اسفند) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان می‌رسد.

در نخستین مسابقه تیم‌های نیان الکترونیک خراسان و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مشهد سه بر صفر پیکان پرافتخار را شکست داد تا رقابت دو تیم به بازی سوم کشیده شود.

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان در ارزیابی این مسابقه گفت: خداراشکر می‌کنم و خسته نباشید به دو تیم می‌گویم. این برد ارزشمند را به مجموعه نیان و یارانم در این تیم تبریک می‌گویم. حضور مهندس چمنیان مالک شرکت نیان الکترونیک در سالن نیز انگیزه مضاعف به تیم داد.

وی تصریح کرد: پیکان مدل پلی‌آف متفاوت بود، یعنی با آن تیمی که در مرحله گروهی با آن بازی کردیم تفاوت داشت. به ویژه در مسابقه دور رفت. البته یک بدشانسی هم برای نیان بوجود آمد و پشت خط زنی که 26 هفته برای نیان بازی کرد، در ابتدای پلی‌آف مصدوم شد. بدموقع مصدوم شد و تیم نیان در این پست که یکی از مهمترین پست‌های والیبال است، دچار کمبود بازیکن شد.

وی با اشاره به هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف گفت: من به عنوان سرمربی نیان تنها مربی هستم که تجربه حضور در مرحله پلی‌آف را ندارم. در اصل امسال اولین سال سرمربی‌گری من در لیگ برتر والیبال ایران است.

صمدی ادامه داد: سایر مربیان تجربه‌های لیگ برتر و پلی‌آف را داشتند و تیم نیان هم شرایط خاص خود را دارد که در لحظه آخر به مسابقات اضافه شد و تمرینات خود را دیر شروع کرد. در نهایت در پایان مرحله گروهی تیم نیان ششم شد و بالاتر از ایفاسرام و فولاد سیرجان قرار گرفت، تیم‌هایی که به لحاظ مالی و تجربه خیلی بهتر از نیان بودند.

وی با تشکر از بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی تیم نیان برای زحمات چندماهه در این تیم، گفت: امیدوارم در بازی سوم برابر پیکان هم برنده باشیم. البته پیکان باشگاه اصیلی است که تجربه زیادی در ورزش و والیبال دارد و رقابت‌ با تیم والیبال این باشگاه کار آسانی نیست، هر چند نیان توانایی صعود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول