اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش سرمربی پورتو به نیمکت‌نشینی طارمی

سرمربی تیم پورتو گفته بازیکنانش را بر اساس نام‌هایشان انتخاب نمی‌کند.

واکنش سرمربی پورتو به نیمکت‌نشینی طارمی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پورتو در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر پرتغال موفق شد درخانه تیم چاوز به برتری سه بر یک برسد. در این دیدار «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی آبی‌وسفیدها از دقیقه ۸۳ وارد زمین مسابقه شد و پاس گل آخر تیمش را ارسال کرد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در پایان این دیدار، درباره نیمکت‌نشینی طارمی و همچنین پپه، کاپیتان تیمش گفت: من برای چند هفته است که تغییراتی را در ترکیب اعمال می‌کنم. من از دو مهاجم خود راضی هستم چراکه هر دو تلاش زیادی داشتند و گلزنی کردند. من همیشه بازیکنان را بر اساس تلاش آنها در طول هفته انتخاب می‌کنم.

کونسیسائو در ادامه گفت: پپه به دلیل مصدومیت تمرین نکرده بود. باید به بازیکنانی توجه کنم که به خاطر تمرین به من تضمین‌های بیشتری می‌دهند نه به‌خاطر نام‌های خود و یا دقایقی که بازی کرده‌اند. بازیکنانی بر روی نیمکت می‌مانند، باید چیزی را به تیم اضافه کنند و این اتفاق هم رخ دارد.

سرمربی اژدهای فوتبال پرتغال در پایان گفت: من بر اساس سختی‌هایی که در بازی حادث می‌شوند، بازیکنانم را انتخاب کردم و اینکه کجا می‌توانیم بهتر باشیم و برای حریف دردسر ایجاد کنیم. پس این اتفاق هم افتاد و من از رفتار بازیکنان در این زمینه بسیار خوشحال هستم.

پورتو با این پیروزی ۵۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول لیگ پرتغال باقی ماند. فاصله تیم طارمی با بنفیکای صدرنشین، هشت امتیاز است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول