اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست تیم ملی: جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند/ عراق را شبیه‌سازی کردیم

سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان گفت: بازی سختی با عراق داریم اما جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند.

سرپرست تیم ملی: جوانان ایرانی همیشه مرد روزهای سخت هستند/ عراق را شبیه‌سازی کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین ناظمی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در فاصله یک روز مانده تا دیدار با عراق در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی سختی است زیرا هر ۲ تیم از هم شناخت دارند.در چند روزی که به تاشکند آمده‌ایم، کادرفنی ما آنالیز خیلی خوبی از عراق داشته‌اند و روز گذشته هم با برگزاری یک تمرین خیلی خوب، برای بازی با این تیم شبیه سازی انجام دادیم.

وی افزود: امیدوارم روز خوب ما باشد و بچه‌ها سرحال باشند تا بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. باید آن چیزهایی که کادرفنی به بازیکنان توضیح داده بتوانند اجرا کنند و در زمین موفق باشند.

سرپرست تیم ملی جوانان اضافه کرد: بازی سختی است. از طرفی ما هم تیم جوانان ایران هستیم و جوان‌های ایرانی همیشه کارهای سختی انجام می دهند. امیدوارم فردا روز خوب تیم ما باشد و جوانان سرزمین‌مان سربلند باشند تا دل مردم خوشحال شود.

ناظمی عنوان کرد: جا دارد از همه ملت ایران، رسانه‌ها،  مربیان تیم‌های پایه که برای جوانان کشورمان کار کرده و با تعلیم دادن این بازیکنان، آن‌ها را به تیم‌های ملی معرفی می‌کنند سپاسگذاری کنم. از همین جا دست آن‌ها را می‌فشارم و آرزو می‌کنم تا ایران همیشه در همه مسابقات موفق باشد تا ملت شاد و سربلند باشند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول