اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سرمربی بلاروس: باز هم به ایران سفر می کنیم/ ایران در بخش بانوان جودوکاران خوبی دارد

سرمربی تیم جودو بانوان،گفت: ایران میزبان بسیار خوبی بود و برای حضور در دوره بعدی مسابقات به تهران سفر خواهیم کرد.

سرمربی بلاروس: باز هم به ایران سفر می کنیم/ ایران در بخش بانوان جودوکاران خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جودو بازی‌های بین المللی نوروز با حضور تیم های «الف»و «ب» ایران، بلاروس، افغانستان و پاکستان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و در پایان تیم جودو بلاروس عنوان قهرمانی نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه بانوان را کسب کرد. 

مارینا سرمربی جودوکاهای تیم‌ بلاروس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پایان نخستین دوره مسابقات جودو بازی های نوروز با تمجید از نحوه میزبانی و برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: ایران کشور بسیار زیبا و‌ خوبی است و در این دوره از رقابت ها میزبان بسیار خوبی بود. امیدوارم باز هم بتوانم به ایران سفر کنیم. حتما من و هم تیمی هایم برای دوره های بعدی این مسابقات به ایران می آییم.

سرمربی تیم جودو بانوان بلاروس درباره شرایط فنی مسابقات بین المللی نوروز، گفت: سطح فنی مسابقات بسیار خوب بود و خوشحالیم که به عنوان قهرمان و با جایزه مقام اولی به کشورمان بر میگردیم. برای قهرمانی به ایران سفر کرده بودیم و خوشحالیم که توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که جودوکاران بانوی ایرانی را از نظر فنی چطور دیدید، گفت: در طول مبارزاتی که انجام شد شاهد مبارزات بسیار خوب از جودوکاران ایرانی  بودیم، آنها واقعا رقبای خوب و سختی برای ما بودند و چندین جودوکار سطح بالا را در این رقابت ها دیدیم که مشخص است که آنها میتوانند در میادین بین المللی بدرخشند.

نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه بانوان با شعار «ورزش، معنویت و عدالت» و با حضور ۲۲ کشور در ۹ رشته ورزشی روز‌۱۹ اسفندماه در سالن بسکتبال آزادی افتتاح شد و این بازیها تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول