اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مشت ستاره رئال به صورت بازیکن رقیب بدون مجازات!

کتک کاری ستاره رئال مادرید با بازیکن ویارئال به نظر می رسد بدون مجازات ماند.

مشت ستاره رئال به صورت بازیکن رقیب بدون مجازات!

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال رئال مادرید بعد از پیروزی بزرگ در ال کلاسیکو با نتیجه 4 بر صفر شب گذشته در برنابئو میزبان ویارئال بود ولی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

شبکه «کوبه» کاتالونیا امروز بعد از بازی از کتک کاری ارنستو والورده ستاره رئال مادرید با یکی از بازیکنان ویارئال پرده برداشت. این رسانه اسپانیایی نوشت: والورده بعد از بازی در کنار اتوبوس ویارئال ایستاد و منتظر آلکس بینا شد. وقتی این بازیکن آمد والورده با بازیکن ویارئال کتک کاری کرد و به او ضرباتی زد که پلیس وارد عمل شد.

دلیل عصبانیت والورده از بازیکن ویارئال به قضیه ناموسی و تمسخر همسر ستاره اروگوئه ای برمی گردد. بینا در حین بازی والورده را تمسخر کرده که همسرش که اکنون باردار است بچه اش سقط شود.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در جدیدترین خبر در این زمینه نوشت: فده والورده در حادثه ای با الکس بائنا در مسیر اتوبوس درگیر شد. ستاره رئال مادرید با مشت به صورت بازیکن ویارئال زد و پلیس متوجه اتفاقات شد، هرچند شکایت رسمی برای این اتفاق وجود ندارد.

در حال حاضر بائنا و ویارئال شکایتی علیه بازیکن رئال نکردند. حقیقت این است که در حال حاضر به نظر می رسد نه بازیکن و نه باشگاه قصد ارائه این شکایت را ندارند.

بدون این شکایت، برای والورده محرومیتی درنظر گرفته نمی شود. آلبرولا روخاس، داور مسابقه، چیزی در مورد آن اتفاق در گزارش بازی درج نکرده و فعلاً ضمیمه ای به این گزارش ارائه نکرده است. با چشم پوشی داور بازی، فدراسیون باید منتظر شکایت ویارئال یا بائنا باشد تا بتواند اقدام کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول