اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

آرش یوشیدا با استقبال خانواده وارد فرودگاه توکیو شد+عکس

آرش یوشیدا اسفنجانی کشتی گیر دورگه ایرانی_ ژاپنی که مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان را کسب کرده بود، امروز یک شنبه با استقبال خانواده خود وارد فرودگاه توکیو شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا 25 فروردین ماه سال جاری به میزبانی کشور قزاقستان برگزار و در چارچوب این مسابقات "آرش یوشیدا" عضو تیم ملی کشتی آزاد کشور ژاپن که یک کشتی گیر دورگه ایرانی_ ژاپنی است، موفق به کسب مدال  طلای وزن 97 کیلوگرم این رقابت ها برای تیم ملی کشور ژاپن شد.

" آرش یوشیدا اسفنجانی" فرزند جواد اسفنجانی از پیشکسوتان کشتی کشورمان است که در قزاقستان موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شد و امروز 27 فروردین ماه همراه با تیم ملی کشور ژاپن با استقبال پدر، مادر، برادران و خواهر خود وارد فرودگاه توکیو شد.

لازم به ذکر است، جواد اسفنجانی سال ها پیش به سرزمین آفتاب مهاجرات کرده و با همسر ژاپنی خود ازدواج کرده که حاصل این ازدواج 6 فرزند است. اسفنجانی 5 فرزند پسر و یک فرزند دختر دارد که همگی در رشته کشتی و در باشگاه (ایچاگاوا) پدرشان تمرین میکنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول