اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مصلح: هیچ تیمی به اندازه ما پرسپولیس را تحت فشار نگذاشت/ خدابنده لو: بازی باید به وقت اضافه می رفت

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: ما امروز بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و در نیمه دوم پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم.

مصلح: هیچ تیمی به اندازه ما پرسپولیس را تحت فشار نگذاشت/ خدابنده لو: بازی باید به وقت اضافه می رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در جریان بازی یک برخوردی با سعید صادقی داشتم که باعث از ناحیه سر دچار شکستگی شوم امیدوارم که چیز خاصی نباشد. ما میدانستیم که بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داریم و وقتی نیمه اول بازی را از دست دادیم اما بازی را که در نیمه دوم مقابل پرسپولیس داشتیم خیلی بازی خوبی بود به جرأت می توانم بگویم تنها تیمی بودیم که توانستیم در نیمه دوم به زیبایی مقابل پرسپولیس بازی کنیم. خود من در پرسپولیس بازی کردم و دیدم که تیمی نتوانسته بود به خوبی ما بازی کند تنها تیم السد قطر بود که زمان مربیگری برانکو یک بر صفر پیروز شدیم اما فشار زیادی را روی دروازه پرسپولیس آوردند. ولی متأسفانه توپ هایمان به گل تبدیل نشد و به پرسپولیس تبریک می گویم.

وی در خصوص تأثیر جدایی امیر قلعه نویی از این تیم عنوان کرد: در این باره من نباید صحبت کنم و الهویی هم دستیار امیر قلعه نویی بوده و از مربیان خوب کشورمان است و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم. 

مصلح در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قلعه نویی مشاوره به کادر فنی گل‌گهر می‌دهد یا خیر گفت: در این خصوص چیزی نمی‌دانم.

****

محمد خدابنده‌ لو پس از شکست 2 بر یک گل‌گهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سختی بود. در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم. در نیمه دوم سوار بازی شدیم و باید حداقل بازی به وقت اضافه کشیده می‌شد. امیدوارم در لیگ بتوانیم جبران کنیم.

هافبک گل گهر درباره سرمربیگری الهویی در این تیم گفت: شرایط خوب است؛ درست است نتایجی که می‌خواستیم نگرفتیم اما نوع فوتبال‌مان خوب است. سعید الهویی هم جوان است و باشگاه از او قطعاً حمایت می‌کند. 

وی در مورد ماندن در این تیم در فصل آینده گفت: در آخر فصل قراردادم تمام می‌شود و باید ببینیم ما را می‌خواهند یا نه!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول