اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حاشیه سازی برای ابطال انتخابات دوچرخه سواری/ اسدی: اجازه دهید این رشته نفس بکشد

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و به دنبال ابطال انتخابات است.

حاشیه سازی برای ابطال انتخابات دوچرخه سواری/ اسدی: اجازه دهید این رشته نفس بکشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار و رسول اسدی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد که  جامعه دوچرخه سواری انتظار داشت پس از برگزاری انتخابات و شناخته شدن رئیس آن حواشی دوران سرپرستی و قبل از آن به پایان برسد، اما ظاهرا اینطور نبوده و این رشته رنگ آرامش را نمی‌بیند و هر روز حواشی مختلفی از گوشه و کنار برایش به وجود می‌آید.

در تازه ترین مورد یکی از نامزدهای انتخابات که نتوانست از مجمع رای اعتماد بگیرد، به نحوه برگزاری انتخابات معترض بوده و از وزارت ورزش به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و خواستار ابطال انتخابات شده است. 

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به فارس گفت: طرح شکایت از وزارت ورزش بوده و وزارت نیز ما را از این موضوع مطلع کرده است، اما برای ما جالب توجه است که چرا قبل و حین برگزاری انتخابات هیچ اعتراضی وجود نداشت و الان این مسائل مطرح شده است.

وی ادامه داد: انتخابات روال قانونی خود را طی کرد و حتی ناظر جهانی هم به صورت آنلاین حضور داشت. اگر انتخابات مشکل قانونی داشت دوستان نباید شرکت می‌کردند، اما حالا که آمدند و نتایج هم مشخص شد، نمی‌خواهند بپذیرند که مجمع چه کسی را انتخاب و به آن اعتماد کرده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خواهش می‌کنم اجازه دهید این رشته نفس بکشد و کمتر چوب لای چرخ آن بگذارید. با این روند رکابزنان  و دوچرخه سواری ایران ضرر می‌کند. با بودن یا نبودن منِ رئیس فدراسیون اتفاق خاصی نخواهد افتاد. منافع ملی که باید ارجحیت داشته باشد متاسفاته از یاد رفته و همه دنبال منافع شخصی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول