اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی‌های هفته| از شایعه طلاق 21 هزار میلیارد تومانی رونالدو تا وحشت قلیچ از پروین و وفاداری قلعه‌نویی به استقلال

در اتفاقات جنجالی این هفته شاهد حضور یک پرسپولیسی در تمرین استقلال بودیم و جدایی مسی از تیم پاریسی و احتمال حضور او در تیم الهلال عربستان.

جنجالی‌های هفته| از شایعه طلاق 21 هزار میلیارد تومانی رونالدو تا وحشت قلیچ از پروین و وفاداری قلعه‌نویی به استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته دنیای ورزش را باهم مرور می کنیم:

اخراج خبرنگار توسط دبیر

 

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان مازندران با اخراج یک خبرنگار از مجمع خبرساز شد. تقریبا در این هفته تمام رسانه های داخلی به این موضوع پرداختند. دبیر هم در دفاع از عملکردش گفت: رئیس مجمع من بودم و حق داشتم که یک نفر را اخراج کنم. به هر حال این رفتار خیلی به مذاق اهالی ورزش و کشتی خوش نیامد. 

وحشت قلیچ از پروین بعد از دیدار با ساپینتو

وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس بعد از برد یک بر صفر تیم سابقش مقابل استقلال در تمرین آبی پوشان حاضر شد و جملاتی حیرت انگیز بر زبان آورد که می توانید فیلم این دیدار 2 دقیقه ای و جنجالی را در زیر مشاهده کنید. قلیچ که خود را پرسپولیسی ترین مرد ایران می نامد، در بخشی از حرف هایش می گوید امیدوارم داور دربی شب توانسته باشد راحت سرش را بر بالش بگذارد چون حق استقلال را ضایع کرد! او در آخر صحبت هایش هم مدعی شد که ساپینتو باید سرمربی تیم ملی ایران شود!

 

این دروازه بان اسبق پرسپولیس بعد از این دیدار به شدت مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت و حتی ناصر محمد خانی با حرف های تندی که زد از خجالت قلیچ درآمد و گفت او دنبال دیده شدن است و چه کسی گفته او عقاب آسیاست؟ او کفتر چاهی هم نیست. قلیچ هم البته با شیوه خودش پاسخ محمدخانی را داد اما او در جایی گفته از ترسش تلفن های علی پروین را جواب نمی دهد! چون می داند پروین می خواهد حسابی او را دعوا کند!

وفاداری قلعه نویی به استقلال

 

فیروز کریمی سرمربی اسبق تیم پاس تهران مدعی شد که قلعه نویی با قرارداد چهار هزارتومانی در استقلال حضور داشت و باشگاه پاس پیشنهاد 10 برابری به او داد اما قلعه نویی بخاطر استقلال این پیشنهاد را نپذیرفت. کریمی البته از مجتبی محرمی هم نام برد و گفت محرمی هم بخاطر پرسپولیس حاضر نشد در هیچ تیم دیگری بازی کند. 

واکنش کریس رونالدو به شایعه جدایی 21 هزار میلیارد تومانی

 

مارکا رسانه اسپانیایی در خبری اعلام کرده در صورت جدایی رونالدو و جورجینا (همسرش)، این بازیکن پرتغالی به دلیل حضور دو بچه و رابطه بلند مدت آنها، باید مبلغ  ۳۵ درصد دارایی اش را (حدود ۳۵۰ میلیون یورو) به جورجینا بپردازد.350 میلیون یورو را اگر بخواهیم به پول خودمان تبدیل کنیم و هر یورو را 60 هزار تومان محاسبه کنیم، رونالدو بابت این جدایی باید 21 هزار میلیارد تومان به جورجینا غرامت بدهد. البته کریس رونالدو با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود به این شایعه پایان داد! به هر حال قطعا با توجه به غرامتی که باید پرداخت می کرده تصمیم عاقلانه ای گرفته است. 

کی روش به دنبال بازیکن ایرانی برای تیم ملی قطر

 

«علیرضا منصوریان» سرمربی فولاد اعلام کرد:  ما هم شنیده‌ایم که قطر به دنبال محمدامین حزباوی است و پیشنهاد شهروندی دادند تا او بتواند برای تیم ملی این کشور بازی کند. خود حزباوی علاقه دارد تحت لوای پرچم کشورمان بازی کند و وقتی این شایعات را شنید به شدت ناراحت شد؛ از طرفی امیر قلعه‌نویی هم روی او نظر مثبتی دارد و اجازه نمی‌دهیم چنین ستاره‌ای از کشور خارج شود.» خیلی جالب است که کی روش تا زمانی که در ایران بود به دنبال جذب بازیکنان لژیونر و خارج از ایران می رفت اما حالا که سرمربی تیم قطر شده به دنبال بازیکنان لیگ ایران است تا آنها را به تیم قطر ببرد. 

در جستجوی میزبانی برای فینال و دربی احتمالی

در حالیکه قرار است فینال جام حذفی دهم یا یازدهم خردادماه برگزار شود اما هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست. استقلال و پرسپولیس در صورتیکه بتوانند نساجی و هوادار را شکست بدهند به فینال حذفی می رسند و در آخرین روز فصل شاهد یک دربی حساس خواهیم بود که واقعا ارزش یک جام را دارد. ابتدا قرار بود این مسابقه در کرمان برگزار شود که ورزشگاه جدید کرمان برای این بازی آماده نشد، هیات فوتبال آذربایجان شرقی هم اعلام کرد ورزشگاه یادگار امام تبریز نمی تواند میزبان این مسابقه باشد چون هیچ یک از دو تیم تبریزی نیستند.

 

به این ترتیب هنوز مشخص نیست که فینال و دربی احتمالی در کدام شهر برگزار می شود البته بسیاری از کارشناسان می گویند این فینال به احتمال زیاد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود زیرا تنها تیم شهرستانی حاضر در جام حذفی نساجی مازندران است که بعید است با برگزاری فینال در تهران مشکلی داشته باشد. هواداران این تیم فصل گذشته نیز حضوری پرشمار درورزشگاه آزادی و در فینال حذفی داشتند.

سفر سیاحتی مسی و جدایی از تیم پاریسی

سفر سیاحتی و توریستی لیونل مسی به همراه خانواده اش به عربستان جنجال آفرین شد. نشریه «لو پاریزین» فرانسه خبر داد این سفر بدون اجازه باشگاه پاری سن ژرمن انجام شده است.مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به شدت از این اقدام خودسرانه مسی عصبانی شدند. اعجوبه آرژانتینی تحت قرارداد باشگاه پاریسی است و باید برای سفر به ریاض اجازه می گرفت ولی بدون اطلاع باشگاه راهی عربستان شد.

لیونل مسی رابطه اش با مدیران پاریس از چند ماه گذشته خراب شده و اسطوره تصمیم گرفت تا در پایان فصل از این تیم جدا شود. پاریس این روزها به همراه مسی روزهای خوبی را تجربه نمی کند و فشار زیادی روی مدیران باشگاه است.هزینه نجومی پاریس در سال 2021 برای خرید بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی به زیان تبدیل شده و طبق آخرین گزارش ها باشگاه پاریس با بدهی بیش از 300 میلیون یورو ابربدهکار تاریخ فوتبال است.

 

مسی با عربستانی ها قراردادی نجومی امضا کرد تا به عنوان سفیر این کشور به تبلیغ فرهنگ ها بپردازد. ابرستاره آرژانتینی به دنبال بازگشت به بارسلونا است ولی مسیر بازگشت این بازیکن به نیوکمپ بسته است. الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی 800 میلیون دلاری منتظر بهم خوردن مذاکرات بارسلونا و لالیگا است تا او را به ریاض بیاورد. مسی در صورت پیوستن به الهلال به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل خواهد شد و بالاترین دستمزد تاریخ را هم دریافت خواهد کرد.

جواد خیابانی دوباره بازیگر شد

 

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از حضور جواد خیابانی در تیم تولید نیوکمپ خبر داد و ظاهرا این گزارشگر با سابقه فوتبال قرار است به زودی در این سریال نقش آفرینی کند. خیابانی پیش از این در سریال پایتخت نقش آفرینی کوتاهی داشت. اکنون دیالوگ های عجیب و غریب او در برخی از گزارش هایش سوژه فضای مجازی شده و برخی نیز به خیابانی یادآوری می کنند که در بازیگری نمی تواند فی البداهه صحبت کند!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول