اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رونمایی از فلسفه تاکتیکی سرمربی نساجی/ انرخوس: هوادار برای استراحت نیامده بود!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هوادار تیم با قابلیتی است و قطعاً برای استراحت نیامده بود.

رونمایی از فلسفه تاکتیکی سرمربی نساجی/ انرخوس: هوادار برای استراحت نیامده بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس انرخوس پس از تساوی یک بر یک مقابل هوادار در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت کنم از تمام هواداران و کمکی که به ما کردند تشکر می‌کنم. آنالیز راحتی داشتیم. در نیمه اول هودار خوب بازی کرد و ما بعد از آن به حریف فشار آوردیم و در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم.لایق این بودیم که به گل مساوی برسیم. در لحظات پایانی و موقعیتی که بازیکن ما به دست آورد می‌توانستیم به گل دوم برسیم. فکر می‌کنم مساوی هم عادلانه بود و از حالا باید به فکر بازی با تراکتور باشیم.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم رضایت دارم. آنها باید بهتر شوند. خودم هم همین شرایط را دارم. می‌خواهم مدل بازیکنان تغییر کند. به هر حال همه اشتباه می‌کنند، اما گاهی شرایط خوب است و می‌توانیم خوب بازی کنیم، اما این موضوع چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درمورد فلسفه تاکتیکی‌اش، خاطرنشان کرد: ما خواستیم 4-3-3 بازی کنیم و پاس‌های در عمق را ببندیم و اجازه ندهیم توپ به شجاعی برسد. هماهنگ کرده بودیم که توپ به 3 بازیکن جلویی ما برسد و آنها هم سریع بازی کنند. در شرایط بازی گاهی توانستیم این کار را بکنیم. در نیمه دوم هم همین برنامه را داشتیم، اما تفاوتش این بود که بازیکنان را تغییر دادیم.

انرخوس در پاسخ به این سوال که بهتر نبود که تیمش از ابتدا هجومی بازی می‌کرد تا کار برای بقا به اما و اگر کشیده نشود، تصریح کرد: ما از ابتدا تلاش کردیم، اما تیم مقابل هم برای استراحت نیامده بود. هوادار قابلیت‌های بالایی دارد و با تجربه است. نیمه دوم از نظر فیزیکی آنها افت کردند، اما ما هم تلاش کردیم.

وی درمورد اینکه چرا تیم نساجی روز قبل از مسابقه در ورزشگاه خودش تمرین نمی‌کند، اظهار داشت: این تصمیم باشگاه و کادر فنی است. قرار بر این بود که ما تمرین کنیم و سپس سفر کنیم. در آینده تلاش می‌کنیم که در ورزشگاه خودمان تمرین کنیم، البته بستگی به ساعت بازی هم دارد. فعلاً شرایط این است و اگر بتوانیم در این ورزشگاه تمرین می‌کنیم. ما این موضوع را دوست داریم اما به دلیل ساعت و شرایط فعلاً نتوانستیم این کار را بکنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول