اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر رسانه‌ای تیم ملی: قلعه‌نویی با دعوت AFC به قطر رفت/ منصفانه نیست دستاورد سرمربی تیم ملی را به یک عکس تنزل دهیم

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: حضور سرمربی تیم ملی در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و آنالیز جام جهانی به دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی: قلعه‌نویی با دعوت AFC به قطر رفت/ منصفانه نیست دستاورد سرمربی تیم ملی را به یک عکس تنزل دهیم

محسن معتمدکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتقاد محمد مایلی‌کهن، سرمربی اسبق تیم ملی به حضور امیر قلعه‌نویی در قطر اظهار داشت: این یک روال عادی است که پیش از برگزاری رقابت‌های قاره‌ای و جهانی، سرمربیان تیم‌های ملی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات و آنالیز آخرین رقابتهای قاره‌ای یا جهانی شرکت می‌کنند و بعید است که مایلی‌کهن به عنوان یک پیشکسوت محترم با سابقه سرمربیگری تیم ملی از این موضوع بی‌اطلاع باشد.

وی افزود: اینکه با استناد به برخی تصاویر منتشر شده، دستاوردهای حضور پربار سرمربی تیم ملی در سمینار آنالیز رقابتهای جام جهانی و قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را به یک تصویر تنزل بدهیم، منصفانه نیست. 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: قطعا انتقال تجربیات با مربیان تیم‌های ملی بزرگ فوتبال جهان، یکی از ثمرات سفرهای این چنینی است و سرمربی تیم ملی ایران هم مثل سایر مربیان حاضر در این همایش در سفری که به دعوت AFC انجام شد، از فرصت به دست آمده برای گفت‌وگو و تبادل اطلاعات نهایت استفاده را برد و این برای فوتبال ملی ایران اتفاق خوبی است. 

معتمدکیا تاکید کرد: در فوتبال روز دنیا حضور مربیان در چنین سمینارهایی یک اتفاق معمول و حرفه‌ای است و به جای انتقاد، باید از آن استقبال کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول