اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

یادواره شهدای رسانه| شهیدی که استعداد درخشانش او را مفسر خبر کرد

مراسم «یادواره شهدای رسانه و خبرنگار» در دانشکده رسانه فارس به همت بسیج دانشجویی این دانشکده، همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور علیرضا پناهیان، خانواده شهید آرمان علی‌وردی، شهید روح‌الله عجمیان و... برگزار می‌شود.

یادواره شهدای رسانه| شهیدی که استعداد درخشانش او را مفسر خبر کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، شهدای خبرنگار همواره از شهدایی بودند که آن طور که باید و شاید به آن‌ها پرداخته نشده است. شهدایی مثل حسن باقری که در هشت سال جنگ ایران و عراق به شهادت رسید یا نضال اغباریه فلسطینی که به دست سربازان اسرائیلی به فیض شهادت نائل شد.

اکنون مراسم «یادواره شهدای رسانه و خبرنگار» در دانشکده رسانه به همت بسیج دانشجویی این دانشکده، همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر با حضور علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، مداح اهل بیت (ع) امیر عباسی، شعرخوانی محسن کاویانی، با اجرای جواد قاسمی و خانواده‌ شهیدان سید روح‌الله عجمیان, آرمان علی‌وردی، محمدمهدی رضوان، علیرضا برادران، علیرضا افشار، محمدصادق نیلی و عباس گودرزی برگزار خواهد شد. شهید «داریوش شاهینی» یکی از ۲۳۰ شهیدی است که نام و یادش در این مراسم زنده می‌شود.

داریوش تیرماه ۱۳۵۶ در شهرستان دشتستان استان بوشهر پا به جهان گذاشت. او از بدو تولد نشانه‌هایی از تواضع، متانت و صداقت را به همراه خود داشت. 

داریوش شاهینی سال ۱۳۷۹ از رشته مهندسی دانشگاه شیراز فارغ‌التحصیل شده و مسئولیت‌های دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز، عضو شورای فرهنگی دانشگاه شیراز، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز، رئیس شورای اسلامی دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور و دبیر اجرایی جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور را بر عهده گرفت.

او به دلیل استعداد درخشانش در حوزه قلم و رسانه، سال‌ها در حوزه رسانه به عنوان مفسر و کارشناس گروه تفسیر خبر مشغول بود و مسئولیت واحد پردازش گروه سیاست خارجی و تحلیل اخبار سیاسی، گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دو سیما و مدیریت اجتماعی واحد مرکزی خبر در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده داشت.

این شهید، ۱۵ آذرماه سال ۱۳۸۴، هنگام عزیمت به منطقه عملیاتی مانور عاشقان ولایت، در سانحه‌ای هوایی، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

مراسم بزرگداشت یادواره شهدای رسانه و خبرنگار به همت بسیج دانشجویی دانشکده رسانه، چهارشنبه ۳ خردادماه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ در سالن کوثر دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول