اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

قنبرزاده: سقف بودجه باشگاه‌ها مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد است

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: فکر می‌کنم سقف بودجه برای باشگاه‌ها بیشتر از ۳۰۰ میلیارد باشد.

قنبرزاده: سقف بودجه باشگاه‌ها مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده درمورد دربی ۱۰۱ پایتخت، اظهار داشت: ۲ باشگاه تلاش کردند بازی در شرایط خوبی برگزار شود‌. ما هم دعا می‌کنیم به خوشی و خیریت این مسابقه تمام شود.

وی درمورد دستورالعمل نقل و انتقالات فوتبال کشور، توضیح داد:  قرار است یکی از اعضای موثر کارگروه روز جمعه با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی توضیحات کاملی در این خصوص بدهد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو، گفت:  آن عضو کارگروه تمام توضیحات را در این خصوص اعلام خواهد کرد. بپذیرید قبل از دربی نمی‌توان این مسائل را توضیح داد‌

قنبرزاده درمورد اینکه آیا واقعا قرار است فصل آینده این آیین نامه اجرا شود پاسخ داد: به هر حال تمام دستگاه های ذی ربط پای کار هستند و ان‌شاءالله با جدیت آن‌ها این آیین نامه اجرا خواهد شد‌.

وی درمورد اینکه آیا قبول دارد شاید سقف ۳۰۰ میلیاردی با توجه به هزینه سال گذشته باشگاه‌ها و تورم فعلی قابلیت اجرایی نداشته باشد، عنوان کرد: فکر می‌کنم سقف بودجه مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول