اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سامورایی‌های بدون شکست و رکورد شکنی چینی‌ها در هفته دوم لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال ژاپن در هفتمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 به سختی برزیل را شکست داد تا همچنان تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها باقی بماند.

سامورایی‌های بدون شکست و رکورد شکنی چینی‌ها در هفته دوم لیگ ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیرماه پیگیری می‌شود که در سومین روز این هفته 6 دیدار برگزار می‌شود و در یکی از این بازی‌ها تیم‌های ملی ژاپن و برزیل در اورلئان به مصاف یکدیگر رفتند.

ژاپنی‌ها در ست‌های اول و دوم 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب پرافتخارترین تیم جهان شدند.

در ست پنجم تیم ملی والیبال ژاپن در بازی بسیار جذاب و دیدنی حریف خود را 18 بر 16 شکست داد تا نوار بردهای این تیم در لیگ ملت‌ها 2023 ادامه یابد و سامورایی‌ها به هفتمین برد خود دست یابند و با 20 امتیاز در صدر جدول مسابقات باقی بمانند.

در دیگر مسابقه همزمان و در شهر روتردام هلند تیم ملی والیبال چین سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 19 و 26 بر 24 مغلوب ایتالیا شد تا ششمین ناکامی خود را تجربه کند و با یک برد و دو امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

چینی‌ها در ست نخست این مسابقه رکورد کمترین پوئن کسب شده در یکی از ست‌های اول تا چهارم لیگ ملت‌ها 2023 را با 13 پوئن به نام خود ثبت کردند.

این رکورد پیش از این مسابقه با 14 پوئن در اختیاز چهار تیم آلمان، کانادا (دوبازی)، لهستان و چین بود که تیم ملی والیبال چین در دیدار امروز برابر ایتالیا به نام خود تغییر داد تا به نوعی رکورد زنی کنند.

در ادامه دیدارهای سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها چهار بازی برگزار می‌شود که برنامه آن‌ها به قرار زیر است:

صربستان – آلمان، ساعت 18

کانادا – بلغارستان، ساعت 18

هلند – لهستان، ساعت 21:30

اسلوونی – کوبا، ساعت 22

تیم ملی والیبال ایران ساعت 18 فردا (جمعه دوم تیر) در هفتمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف آمریکا می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول