اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مومنی: ساپینتو زحمات زیادی برای تیم کشید و نباید رجزخوانی‌ها به جایگاه استقلال ضربه بزند

عضو کمیته فنی استقلال گفت: ساپینتو زحمات زیادی برای تیم کشید و نباید ادبیات سخیف و رجزخوانی ها به جایگاه استقلال ضربه بزند.

مومنی: ساپینتو زحمات زیادی برای تیم کشید و نباید رجزخوانی‌ها به جایگاه استقلال ضربه بزند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد مومننی در مورد شرایط استقلال و حضور جوادنکونام در این تیم اظهار داشت: پروسه حضور نکونام سال قبل هم وجود داشت، اما ما نتوانستیم با آجورلو به توافق برسیم و الان خوشحال و خرسند هستیم که با رای قاطع و واکثر هواداران این امر تحقق پیدا کرد. امیدواریم بازیکنانی که او مدنظر دارند را بتوانیم جذب کنیم و در گام بعدی هم نتایج خوبی را به دست بیاوریم تا هواداران خوشحال باشند.

وی در مورد درگیری لفظی کریمی و ساپینتو گفت: کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه است و باید از او همه گونه حمایت شود. او نیرویی است که برای باشگاه استقلال زحمت می کشد، اما آن اتفاقات لفظی که صورت گرفته هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد.

عضو سابق هیات مدیره استقلال در مورد اینکه کریمی سرپرست باشگاه محسوب می شود، گفت: به هرحال جواب های سرپرست باید طوری باشد که به استقلال ضربه نخورد. او زحمات زیادی را کشیده و از زمانی که سرپرست شده بسیاری از بدهی ها را با کمک وزارت ورزش و قربانزاده توانسته پرداخت کند، اما این ادبیاتی که استفاده شده در شان و جایگاه باشگاه استقلال نیست و نباید از این ادبیات سخیف استفاده شود. ساپینتو برای استقلال زحمت کشیده و بازیکنان هم مهر تاییدی بر دوست داشتن او زده اند و نباید این رجز خوانی ها به جایگاه استقلال ضربه بزند.

وی در مورد اینکه ساپینتو در زمان حضورش در استقلال شیشه هتل را هم شکسته بود، عنوان کرد: من این موضوع را در جریان نیستم، البته این جای سوال هم ندارد. آنچه که مسلم است اینکه او برای استقلال زحمات زیادی کشید.

عضو کمیته فنی استقلال گفت: کمیته فنی یک بار تشکیل شد و در آن هم به حضور نکونام رای قاطع داده شد و امضا هم کردیم. اگر مشورت هم خواستند در خدمت شان هستیم.

وی در خصوص اینکه بهتاش فریبا علیه کمیته فنی موضع گیری کرده است، عنوان کرد: او نظرش را گفته و ما هم احترام زیاد قائل هستیم، ولی آن چیزی که می‌تواند مشکلات را حل کند، حتما نظر شخصی نخواهد بود.

مومنی در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال محرومیت 4 ماهه ساپینتو را پیگیری نکرد و از کنار آن گذشت، گفت: ما حمایت کامل را از ساپنیتو داشتیم، اما در مورد آن رای نمی‌توانستیم دخل و تصرفی کنیم. پیگیری کردیم و نامه هم زدیم، اما پاسخی دریافت نکردیم و این مربی هم رفت. اگر شما متوجه محرومیت او شدید، ما هم می شویم. واقعا ساپینتو حقش این نبود. احساس او را شاید ما کمتر درک کنیم. وقتی احساس کنید به عنوان مربی حق تان را پایمال می‌کنند و کسی پشت تان نیست، باید خودتان از حق تان دفاع کنید و ساپینتو هم تشخیصش همین بود و اقدام به آن حرکات کرد.

مومنی در مورد اینکه آیا با جدایی آجورلو موافق بوده، گفت: من امضا نکردم. فقط من امضا نکردم. نه اینکه با فتح الله زاده مخالفتی داشته باشم. اتفاقا با فتح الله زاده بیشترین همراهی را در جلسات هیات مدیره داشتم. جنگ اول به از صلح آخر است. گفتم که فتح الله زاده نمی‌تواند به ما کمک کند ولی دوستان گفتند نه، من هم تمکین کردم. فتح الله زاده واقعا بیشترین تلاش خودش را کرد تا بتواند استقلال را به آنچه مدنظرش است برساند ولی نتوانست. این دلیل بر این نیست که مدیریت فتح الله زاده ایراد دارد. نه، مدیریتش اشکال ندارد، راهکارهای درآمدزایی‌مان باید بِروز می‌شد.

وی در خصوص اینکه آیا با کودتا موافق است، گفت: نه، اصلا موافق نیستم ولی از موقعی که آجورلو رفت افول باشگاه استقلال شروع شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول