اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سهرابیان: 4 سال از استقلال دور بودم و حالا قوی تر برگشتم+فیلم

بازیکن جدید استقلال گفت: در ۲ هفته اخیر خیلی پیگیری شد و خوشحالم به استقلال برگشتم.

سهرابیان: 4 سال از استقلال دور بودم و حالا قوی تر برگشتم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرمین سهرابیان بعد از عقد قرارداد با استقلال گفت: خدارا شکر  خیلی خوشحالم که قراردادم نهایی شد و در این دو هفته آقا جواد و آقای کریمی خیلی پیگیر بودند و خیلی زحمت کشیدند تا قراردادم نهایی شود و خوشحالم که به استقلال برگشتم. امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

وی درمورد اینکه در دوره استراماچونی از استقلال جدا شد گفت: بله من 4 سال از استقلال دور بودم و تجربیات خوبی کسب کردم و قویتر از قبل برگشتم.

سهرابیان در مورد اینکه هدف اصلی تان امسال چیست گفت: هدف اصلی استقلال همیشه قهرمانی است و ما برای قهرمانی می‌جنگیم.  سالی که جدا شدم از استقلال از روزهای سخت زندگی ام بود و  گفتم که می روم تجربیات خوبی کسب می کنم  و حالا آمدم که خودم را ثابت کنم.

سهرابیان در مورد رقابت با مرادمند، عنوان کرد: نظر مربی است که کدام بازیکن بازی کند و تلاشم می‌کنم جایگاهم را در تیم ثابت کنم و یکی از اهدافم این بود که بتوانم به استقلال بیام و به  تیم ملی برسم.

وی در مورد فشار زیاد روی خط دفاع تیم گفت:  تلاش می کنیم خط دفاعی مستحکم داشته باشیم و جواد را می‌شناسید و مربی بزرگ و کار بلدی است و می‌توانیم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته باشیم.

*این فیلم را ببینید.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول