اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ماجراجویی 14 پارادوومیدانی کار در فرانسه برای کسب سهمیه پارالمپیک

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: نفراتی که برای مسابقات اعزام خواهند شد از مدال آوران هستند و پیش بینی می‌کنیم هر 14 ورزشکار تیم ملی کسب سهمیه کنند.

ماجراجویی 14 پارادوومیدانی کار در فرانسه برای کسب سهمیه پارالمپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک پارادوومیدانی از 17 تا 25 تیرماه به میزبانی فرانسه برگزاری خواهد شد. تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در رشته های پرتاب وزنه، دیسک، نیزه و دوی 400 متر با حریفان خود رقابت خواهد کرد. 

بهمن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم ملی و حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس اظهار داشت:بعد از مسابقات قهرمانی کشور اردوهای بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و ملی پوشان هم تمرینات خود را زیر نظر مربیان خود انجام دادند. ملی پوشان در مسابقات کشوری رکورد های بسیار خوبی ثبت کردند، رکوردهایی که بهتر از پارالمپیک توکیو بود. امیدوارم با تلاش و زحمت ورزشکاران مربیان بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات جهانی رقم بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به نداشتن مصدوم در بین ملی پوشان افزود: خداروشکر مصدومیتی در بین ورزشکاران نداریم و تمریناتی هم که داشتیم کاملا زیر نظر  کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بود و حمایت های خوبی را هم از تیم ملی داشتند. ان شاالله نتایج خوبی را هم در مسابقات جهانی به دست می آوریم.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی در خصوص رقابت های جهانی گفت: مسابقات جهانی مهمترین رویداد ورزشکاران ما است و در این مسابقات سهمیه های پارالمپیک توزیع خواهد شد. نفرات اول تا چهارم این مسابقات مستقیم راهی پارالمپیک پاریس خواهند شد. وضعیت ملی پوشان خیلی عالی است و نفراتی هم که برای این مسابقات در نظر گرفتیم همه از مدال آوران پارادوومیدانی هستند و پیش بینی ما این است که همه ورزشکاران بتوانند در این مسابقات سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کنند.

نفرات تیم ملی پارادوومیدانی برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک به شرح زیر است:

حامد امیری، علیرضا مختاری، رشید مسجدی،امان اله پاپی، یاسین خسروی، هادی کایدی، سعید افروز، سید علی اصغر جوانمردی، صادق بیت صیاد، سجاد محمدیان، میلاد رمضانی، هاشمیه متقیان، الهام صالحی و الناز دارابیان نفراتی هستند که در مسابقات جهانی پاریس حضور خواهند داشت.

رضایی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تعداد ورزشکاران زن کمتر مردان هستند عنوان کرد: کمیته ملی پارالمپیک هدفش در خصوص اعزام ورزشکاران به رقابت های بین المللی کیفی است ولی حمایت های بسیار خوبی را هم در این خصوص از بخش بانوان داشتند و برنامه خوبی هم برای بازی‌های آسیایی هانگژو برای بخش بانوان در نظر گرفته‌اند. مسابقات جهانی باتوجه به توزیع سهمیه های پارالمپیک از اهمیت بالایی برخودار است و متفاوت تر از سایر رویدادها مانند بازی‌های آسیایی است. به بر همین اساس بود که بهترین نفرات را برای این مسابقات انتخاب کرده ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول