اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بازدید از فدراسیون اتومبیلرانی به جای برخورد با عوامل همایش هنجارشکن ؟

در شرایطی که در حدود یک ماه پیش اقدامی هنجار شکن در یک همایش زیرمجموعه فدراسیون اتومبیلرانی رخ داد، به جای برخورد با این اتفاق یکی از مسئولان وزارت ورزش به بازدید از شرایط این فدراسیون پرداخت.

بازدید از فدراسیون اتومبیلرانی به جای برخورد با عوامل همایش هنجارشکن ؟

به گزارش خبرگزاری فارس، 19 خردادماه بود که فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، همایش خودروهای کلاسیک را با حضور بیش از 16 هزار نفر در مجموعه ورزشی آزادی برگزار کرد که در آن اتفاقات تاسف آور و هنجار شکن رخ داد.

پس از این ماجرا وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم در این باره گفت: این موضوع را بلافاصله از حراست وزارت پیگیری کردم و حراست فعال شده که رسیدگی کند، پیشگیری و برنامه‌ریزی شود. از همه که نمی‌توان مراقبت کرد، اما گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که در گوشه‌هایی، افرادی حرکت‌های این‌چنینی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سؤال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم و اینکه ورزش به هر قیمتی و با این شرایط باشد را قبول نداریم. همان زمان که خبرش را به‌دستم رسید، به حراست دستور دادم و فعال شده و رسیدگی می‌کند.

در همین باره حراست وزارت ورزش و جوانان هم بیانیه ای را منتشر کرد و نوشت: علی‌رغم مکاتبات و موافقت‌های لازم در برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، سوءمدیریت عوامل برگزاری و پذیرش بیش از ظرفیت مراجعان، موجب سوءاستفاده برخی از افراد فرصت‌طلب حاضر در همایش شد و اتفاقاتی مغایر با شرع و قانون را به دنبال داشت. بلافاصله پس از پایان مراسم، حسب دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، بررسی کارشناسی موضوع پیرامون قصور احتمالی افراد دخیل در برنامه در دستور کار حراست این وزارتخانه و مراجع ذیصلاح قرار گرفته است که نتیجه نهایی آن در روزهای آینده اعلام می‌شود. بدون تردید حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و رعایت اصول اخلاقی بر تمامی موضوعات و فعالیت‌های ورزشی ارجحیت دارد و با هنجارشکنان برخوردهای مقتضی صورت خواهد پذیرفت.

پس از این اتفاقات، فیلم‌های دیگر از این هنجارشکنی هم منتشر شد اما در این باره وزارت ورزش و جوانان، هیچ گزارشی مبنی بر برخورد با عوامل این اتفاق را منتشر یا رسانه ای نکرد.

با این حال در شرایطی که بیش از یک ماه از این ماجرا می گذرد و به نظر می رسد هیچ برخوردی صورت نگرفته، یا حداقل رسانه ای نشده است، صبح امروز (جمعه) کا‌وه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان با حضور در پیست‌های ملی اتومبیلرانی و موتورسواری ضمن دیدار با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون از روند نوسازی مجموعه پیست سرعت بازدید کرد. 

به نظر می رسد، وزارت ورزش و جوانان که در برخورد با هنجارشکنی در مسابقات دوومیدانی شیراز به سرعت وارد عمل شد، در برخورد با هنجارشکنی در پایتخت کشور، اقدامی بازدارنده نداشته است و این موضوع ذهنیت برخورد دوگانه در این موارد را بیش از پیش تقویت کرده است.

به گزارش فارس، در این همایش، از حضور دیجی زن، کشف حجاب، رقص مختلط و نوشیدن مشروبات الکلی فیلم هایی منتشر شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول