اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دعوت از مسی برای پیوستن به «لیگ پادشاهان»

مدافع سابق بارسلونا مسی را برای حضور در لیگ متفاوت خود دعوت می کند.

دعوت از مسی برای پیوستن به «لیگ پادشاهان»

به گزارش خبرگزاری فارس، جرارد پیکه کاپیتان سابق بارسلونا بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال یک لیگ فوتبال متفاوتی را ایجاد کرد. کینگز لیگ(لیگ پادشاهان) لیگ فوتبالی است که تیم ها 7 نفره حضور دارند و زمینی به مساحت سالن فوتسال برگزار می شود و باید یک تیم برنده باشد.

اسطوره بارسلونا در مصاحبه جدیدش درباره احتمال دعوت از مسی برای پیوستن به کینگز لیگ اشاره کرد، جایی که به نظر او سرخیو آگوئرو متحد مهمی برای تلاش برای متقاعد کردن بازیکن سابق PSG و بارسلونا برای پیوستن به لیگ فوتبال 7 نفره است.

جرارد گفت: چرا که نه؟ در آخر آگوئرو بارها به من می گوید که چرا آن را امتحان نکنند. می دانم که او با آگوئرو مثل برادر است و خیلی با او ارتباط دارد. حالا او به میامی آمده  و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. در آینده مسی را در لیگ پادشاهان خواهیم دید، چرا که نه؟

مدافع متعصب کاتالان ها درباره انتخاب اینتر میامی تعجب نکرد و گفت: مسی سال ها پیش وقتی درباره پایان فوتبالش در بارسلونا صحبت کرده بودیم اشاره کرد که می خواهد به آمریکا برود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول