اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سهرابیان: با کم شدن آب دریاچه آزادی باید در آن فوتبال ساحلی بازی کرد!

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: کم شدن آب دریاچه و گِل زیاد باعث شده تا آزادی جایی برای فوتبال ساحلی باشد.

سهرابیان: با کم شدن آب دریاچه آزادی باید در آن فوتبال ساحلی بازی کرد!

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کم شدن آب دریاچه آزادی، عنوان کرد: تیم ملی قایقرانی می‌تواند در کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو کمک کند اما موضوع کم آبی پیش آمده که در کل تهران بی سابقه بوده است. گیاهانی هم در دریاچه سبز شده‌اند حق حیات دارند اما باید مسئولان شهرداری، وزارت ورزش و مجموعه آزادی نگاه ویژه‌ای به دریاچه داشته باشند. 

رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: تیم روئینگ به خاطر اینکه ورزشکاران مشکل آسیب‌دیدگی نداشته باشند قرار است به روسیه اعزام شود و این اردو یک ماهه خواهد بود اما ببینید چه هزینه مضاعف برای ما دارد.

وی ادامه داد: برای تیم آبهای آرام مربی خارجی آوردیم، هزینه کردیم، آنها را کجا بفرستیم؟ با مدیریت بحران می‌توان کمک کرد. دوستان مجموعه آزادی گفته‌اند ۲ حلقه چاه آب زده شده و این می‌تواند کمک کند اما سوال من این است؛ آب دریاچه چیتگر از کجا تامین می‌شود؟ از این دریاچه برای لذت بردن و زیبایی استفاده می‌شود اما از آزادی برای اهتزاز پرچم بنابراین باید به آزادی نیم نگاه ویژه‌ای داشته باشند. فکر می‌کنم می‌توان جلوی کم شدن آب را گرفت. نمی‌گویم همه آب تهران را اینجا بفرستند حداقل فرصت ۲ ماه مانده به هانگژو را کمک کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولان ورزش درباره این مشکل صحبت کرده‌اید یا خیر، عنوان کرد: وزیر ورزش و معاونان، مسئولان المپیک و پارالمپیک و ... همه دیده‌اند. ورود آب به دریاچه با خروج آب برای آبیاری گل و گیاه همخوانی ریاضی ندارد و این یعنی ۲ ماه دیگر باید دریاچه خشک شود. چون دریاچه گِل دارد باید در آن فوتبال ساحلی بازی کرد. با این شرایط از ورزشکاران خواهش کردم تمرینات را در مسافت کوتاه انجام دهند. امیدوارم گرفتن مدال‌های قایقرانی اینقدر ارزشمند باشد که گروهی را برای کمک بفرستند. ما درباره فضای تمرینی صحبت می‌کنیم که اگر قایقرانی مدال نگیرد آنهایی که بویی از مدیریت نبرده‌اند می‌خواهند بگویند چرا قایقرانی مدال نگرفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول