اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رونمایی از دستمزد ۱۱۳ میلیاردی، شکستن پای بازیکن و پلمب باشگاه ۲ ملی پوش

در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش هم شاهد افشاگری در مورد دستمزد ۱۱۳ میلیارد تومانی یک بازیکن بودیم و هم شکستن پای یک فوتبالیست در میدان مسابقه و البته پلمب دو باشگاه متعلق به دو ملی پوش.

رونمایی از دستمزد ۱۱۳ میلیاردی، شکستن پای بازیکن و  پلمب  باشگاه ۲ ملی پوش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را مرور می کنیم؛

مورد عجیب یک ملی پوش

سعید عزت الهی بازیکن وایله دانمارک در شرایط عجیبی قرار گرفته و باشگاه به این بازیکن اعلام کرده در صورتیکه قرارداد جدید امضا نکند نیم فصل دوم سکو نشین خواهد بود! قرارداد عزت الهی این فصل به پایان می رسد و در صورت عدم توافق با باشگاه می تواند بدون پرداخت مبلغی به باشگاه در  زمستان جدا شود! در نقل و انتقالات تابستانی صحبت از حضور این هافبک ملی پوش در پرسپولیس مطرح شده بود.

*دیدار کوتاه کاپیتان استقلال با رئیس جمهور

سیدحسین حسینی دروازه بان تیم استقلال در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به صورت اتفاقی دیداری کوتاه و چند لحظه ای با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور داشت و برخی رسانه ها مدعی شدند که در این دیدار حسینی از ریاست جمهوری خواسته که مشکلات باشگاه استقلال توجه ویژه داشته باشد! 

ماجرای عجیب  پرینتر و کامپیوتر استقلال  و آقای طلبکار

در این هفته برخی رسانه ها مدعی شدند یک طلبکار کامپیوتر و پرینتر باشگاه استقلال را به جای طلبش از باشگاه برده است! ماجرایی که البته از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد و برخی هم گفتند مگر این اقلام کامپیوتری چقدر ارزش ریالی داشته که اقای طلبکار حاضر شده آنها را جای طلبش ببرد! در پس همه این شایعه ها یک مساله مهم غیرقابل انکار است و آن هم شرایط مالی بد باشگاه استقلال است!

تغییر وزیر ورزش 

استعفای حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در این هفته از سوی رئیس جمهور پذیرفته شد و کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش معرفی شد. به سجادی خسته نباشید می گوییم هرچند به دوره وزارتش انتقادهای زیادی بخصوص در مورد نحوه اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بود بخصوص این مورد که او مدام می گفت استقلال از آسیا حذف نشده است!  برای کیومرث هاشمی هم ارزوی توفیق در وزارتخانه را داریم.

افشاگری مالک تراکتور علیه بازیکن سپاهان

زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در برنامه فوتبال برتر شبکه سه مدعی شد که رضا اسدی با قراردادی ۵۳ میلیارد تومانی به سپاهان پیوسته است و  فصل آینده هم دستمز این بازیکن ۶۰ میلیارد تومان خواهد بود! در واقع مشخص شد که رقم دستمزد بیش از ۱۰۰ میلیاردی در فوتبال کشورمان خیلی عجیب و غریب نیست!

زیرا رضا اسدی برای دو فصل ۱۱۳ میلیارد تومان از سپاهان پول خواهد گرفت! البته باشگاه سپاهان به دلیل این صحبت ها از زنوزی به کمیته اخلاق شکایت کرده است. این ماجرا یکبار دیگر نشان داد که پیشنهاد دستمزد ۱۰۰ میلیارد تومانی استقلال به علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس نمی تواند خیلی بیراه بوده باشد هرچند باشگاه پرسپولیس اعلام کرد او با قراردادی ۱۵ میلیارد تومانی در پرسپولیس ماندگار شد!

گرمای ضد فوتبال!

گرمای بیش از ۴۰ درجه در اکثر شهرهای کشور باعث شد که مسابقات لیگ برتر بیست و سوم در همان شروع دچار تعویق شود و مسابقات لیگ برتر تعطیل شد. اتفاقی که برای برخی باشگاه ها که تمریناتشان را به موقع شروع نکرده بودند خوشایند هم بود!

چون قبل از موج گرما برخی باشگاه ها خواهان تعویق رقابت ها شده بودند که مدیران سازمان لیگ محکم ایستادند و گفتند بازی ها به تعویق نخواهد افتاد چون لیگ برتر است! اکنون هم مشخص نیست مسابقات لیگ برتر از هفته دوم آغاز خواهد شد و بعدا هفته اول رقابت ها انجام می شود یا برنامه ای جدید برای رقابت ها اعلام می شود.

یک صحنه دلخراش در فوتبال

مارسلو در جریان مسابقه فلومیننسه و آرژانتینوس  جونیورز هنگام دریبل بازیکن به صورت اتفاقی باعث شکسته شدن پای بازیکن حریف شد و از زمین گریه کنان اخراج شد! او بعد از این در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت : امروز یک لحظه بسیار سخت در زمین تجربه کردم و به صورت اتفاقی باعث مصدومیت لوسیانو شدم امیدوارم زودتر برگردد!

پلمب دو باشگاه متعلق به دو ملی پوش

دو باشگاه ورزشی که یکی زیر نظر ملی پوش سرشناس سابق ورش های رزمی و دیگری با مدیریت عضو سابق یک رشته توپی زنان اداره می شدند با حکم قضایی پلمب شدند. اعتماد انلاین با اعلام این خبر نوشت: اقدام های هنجار شکنانه در این دو باشگاه باعث صدور دستور پلمب شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول