اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پیروزی هندبالیست‌های نوجوان در قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال نوجوانان در رقابت های قهرمانی جهان مقابل جزایر فارو پیروز شد.

پیروزی هندبالیست‌های نوجوان در قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان امشب در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با قضاوت کوبل داوری مصری به مصاف جزایر فارو رفت و در پایان با یک بازگشت باشکوه با نتیجه ۲۷-۲۹  به پیروزی رسید.

ابتدای نیمه نخست این دیدار پایاپای پیش می رفت و ملی پوشان توانستند بخوبی حداقل اختلاف امتیازی با حریف را که شب گذشته با نتیجه ۲۱-۵۳ مقابل بروندی پیروز شده بود، ایجاد کنند اما هر چه به پایان نیمه نخست نزدیک می شدیم جزایر فارو توانست اختلاف بازی را بیشتر و با نتیجه ۹-۱۳ به رختکن برود.

در نیمه دوم این اختلاف به شش رسید اما ملی پوشان با تلاش مثال زدنی توانستند این اختلاف را مقابل تیم‌ قدرتمند جزایر فارو کاهش دهند.
مهدی مرادی چهره درخشان این دقایق بود و گلزنی های متعدد خود توانست اختلاف را به دو برساند. این بازیکن در این دیدار ۸ گل به ثمر رساند.

ملی پوشان در ادامه و در دقایق انتهایی با دفاع منسجم و حملات دقیق بازگشتی باشکوه به بازی داشتند و نتیجه را در دقیقه ۵۵ در عدد ۲۶ مساوی کردند. 

در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۲۷-۲۹ با پیروزی شیربچه های ایران به پایان رسید.

ملی پوشان کشورمان روز گذشته موفق شده بودند نایب قهرمان اروپا یعنی تیم ملی سوئد را با نتیجه ۲۶-۲۶ متوقف کنند و یک امتیاز بگیرند.

هندبالیست های نوجوان کشورمان فردا استراحت می کنند و روز شنبه، ۱۴ مرداد، در آخرین دیدار مرحله مقدماتی به مصاف بروندی خواهند رفت.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از ۱۱ مرداد به میزبانی کرواسی آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول