اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احمدی: سپاهان نسبت به پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور از جمله مدعیان قهرمانی هستند و البته استقلال شرایط طبیعی در پیش فصل نداشت.

احمدی: سپاهان نسبت به پرسپولیس، استقلال و تراکتور شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دقیقه 75 بازی ایران و کره جنوبی، رحمان احمدی با یک فوق واکنش دروازه ایران را بسته نگه داشت تا بعد از آن رضا قوچان نژاد گلزنی کند و تیم ملی با یک برد درخشان سئول را ترک کند و گامی بلند برای صعود به جام جهانی بردارد. چند سالی از آن بازی می‌گذرد و رحمان احمدی هم به جرگه مربیان پیوست و در تیم سپاهان هم همراه با محرم نویدکیا در کادرفنی این تیم حضور داشت و این کادر فنی ایرانی نتایج مطلوبی هم گرفتند اما نتوانستند قهرمان شوند و فعلا بیرون از گود فوتبال نشسته اند. با رحمان احمدی در مورد شرایط لیگ برتر بیست و سوم گفت و گویی به شرح زیر انجام دادیم؛

فارس: بیست و سومین دوره لیگ برتر را چطور ارزیابی می کنید؟

در برخی تیم ها تغییرات زیادی ایجاد شده و لیگ بسیار پرفشاری از نظر امتیازگیری از همان ابتدا در انتظار تیم هاست. برخی تیم ها یارگیری های خوبی انجام داده اند و و مربیان خوبی هم در لیگ برتر حضور دارند. تصور می کنم با اضافه شدن برخی بازیکنان شاهد لیگ با کیفیت تری نسبت به قبل باشیم.

فارس: کدام تیم ها شانس بیشتری برای قهرمانی خواهند داشت؟
تیم های سپاهان اصفهان، پرسپولیس و تراکتور تبریز از جمله مدعیان قهرمانی هستند. البته استقلال شرایط طبیعی در پیش فصل نداشت با این حال تصور می کنم هرچه از لیگ بگذرد وضعیت استقلال هم بهتر شود و این تیم هم آرام آرام خود را به جمع مدعیان برساند.

 

فارس: حضور مربیانی از پرتغال و اسپانیا چقدر می تواند به کیفیت فنی تیم ها و فوتبال ما کمک کند؟

فصل گذشته استقلال با ساپینتو ، تراکتور با خمز و سپاهان با مورایس فوتبال متفاوتی ارایه کردندو نشان می داد تغییرات مثبتی در این تیم ها ایجاد شده است البته یک مربی بلافاصله در تیمی نمی تواند تغییر ایجاد کند. سپاهان و تراکتور مربیان خارجی فصل گذشته خود را حفظ کرده اند و شرایط بهتری این تیم ها پیدا خواهند کرد اما نباید فراموش کنیم مربیان داخلی بسیار خوبی در فوتبال مان داریم مربیان با دانشی که سال های سال در این فوتبال به عنوان بازیکن و مربی حضور داشته اند و برای تیم هایشان قهرمانی هم آورده اند. مهم این است که مربی اطلاعات به روز و جدیدی از فوتبال داشته باشد و دانش فنی خوبی هم داشته باشد.

فارس: نظرتان در مورد سپاهان اصفهان چیست؟

این تیم بازیکنان خوبی جذب کرده  و تیمی پرمهره است البته گاهی بازیکنان با کیفیت ممکن است نتوانند در برخی بازی ها به خوبی اثرگذار شوند و کیفیت واقعی شان را نشان بدهند. با این حال به نظرم سپاهان با این بازیکنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل خواهد بود.

فارس: بدون تیم ماندن مربیانی مثل محرم نویدکیا و حتی خود شما در این فوتبال عجیب است. پیشنهادی برای مربیگری داشتید؟

برخی مربیان در فوتبال ما بر اساس توانمندی هایشان و برخی علاوه بر توانایی هایشان با کمک عوامل بیرونی مربیگری می کنند و من برای همه مربیان شاغل در لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم. هیچکس سراغ ما نیامده و هیچ پیشنهادی هم نداشته ایم.

فارس: فرمول قهرمانی تیم های مدعی در این فصل چگونه خواهد بود آیا بازهم شاهد یقه گیری برخی تیم ها از مدعیان خواهیم بود؟

تیم های مدعی قهرمانی در بازی های رودرو خیلی محکم و جان دار بازی می کنند و سعی می کنند بهترین کیفیت خود را ارایه بدهند اما همین تیم ها باید تیم های پایین جدولی را جدی تر از قبل بگیرند تا امتیازی در این بازی ها از دست ندهند تیمی که مقابل تیم ها پایین جدول و غیر مدعی خوب امتیاز جمع کند می تواند به قهرمانی اش بیش از دیگر تیم ها امیدوار باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول