اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

صعود 4 نماینده کشتی آزاد به فینال و رده بندی مسابقات قهرمانی جهان

مسابقات مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز در شهر امان اردن برگزار شد و 3 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.

صعود 4 نماینده کشتی آزاد به فینال و رده بندی مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست، حسین محمدآقایی در وزن 74 کیلوگرم، محمدمبین عظمیی در وزن 92 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی خرمدل در وزن 61 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم علی خرمدل در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر مارک آریاس آلوارز از اسپانیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 15 بر 5 آکیلبک اورماتوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 1 لویک میکائیلیان از ارمنستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. خرمدل در این مرحله با نتیجه 10 بر 9 مغلوب الدار احمدالدینوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی راه یافت. حریف وی در این دیدار یکی از کشتی گیران کشورهای گرجستان، رومانی یا قزاقستان است.

در وزن 74 کیلوگرم حسین محمدآقایی در دور اول با نتیجه 6 بر 2 استاس وولف از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر ایهار شالیما از بلاروس را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر1 گئورگی گوگریتچیانی از گرجستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. محمدآقایی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر آنتون سوچکوف از روسیه را شکست داد و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی با میشل مسنبرینک از آمریکا مبارزه می کند.

در وزن 86 کیلوگرم امیرحسین علیزاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر موکول داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب یوگنی میهالسن از مولداوی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، علیزاده از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم محمد مبین عظیمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم بانتیجه 14 بر 3 سالی سالیف از بلغارستان را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل مصطفی گادجی مالاچدبیروف از روسیه پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عظیمی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر کنیاز ابویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف رضابک آیتموخان از قزاقستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه 9 بر 1 هاکان بیوک جینگیل از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر دا لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر کریستین کارول از آمریکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. معصومی در این دیدار با نتیجه 11 بر صفر ولادمیر کوچانوف از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار پایانی به مصاف سعید احمدتوف از روسیه می رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول