اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیح سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درمورد اردوی ترکیه

اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در ترکیه در حال به اتمام رسیدن است.

توضیح سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درمورد اردوی ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس حسین عبدی درمورد اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در ترکیه، اظهار داشت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی از نظر شرایط کیفی، آب و هوایی و زمین چمن در ترکیه مهیا بود. 2 بازی مقابل تیمی از سوپر لیگ ترکیه انجام دادیم. اولین بازی که یک روز پس از رسیدن ما به ترکیه برگزار شد،  2 بر صفر به پایان رسید. دومین بازی نیز با نتیجه 10  بر صفر تمام شد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: البته امکان گلزنی بیشتر را داشتیم اما مهمترین موضوع برای ما در این 2 بازی مرور تاکتیکی، گلزنی، عدم دریافت گل و اجرای تمرینات در شرایط مسابقه بود. به طور کلی به درصد بالایی از اهداف خودمان در این اردو دست پیدا کردیم. به نظرم همه استاندارهای یک تیم و اردوی خوب را در اردوی ترکیه داشتیم.

وی در پایان تصریح کرد: اردوی بعدی را طبق هماهنگی‌هایی که انجام دادم در یکی از شهرهای شمال کشور برگزار می‌کنیم که امیدوارم سطح کیفی بازیکنان را از نظر بدنی، روانی و تاکتیکی بالاتر ببریم. به زودی به کشور عزیزمان بازمی‌گردیم تا ادامه مسیر را تا رسیدن به قله موفقیت که مسابقات جام جهانی در دو ماه آینده است طی کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول