اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

زینب مددی برای همکاری در انتشارات فارس اعلام آمادگی کرد+فیلم

زینب مددی مترجم کتاب خبرنویسی پیشرفته در انتشارات فارس جهت ادامه همکاری و معرفی کتاب خبرنویسی پیشرفته حضور پیدا کرد.

زینب مددی برای همکاری در انتشارات فارس اعلام آمادگی کرد+فیلم

به گزارش باشگاه خبرنگاران توانا، زینب مددی مترجم کتاب خبرنویسی پیشرفته در انتشارات خبرگزاری فارس جهت ادامه همکاری و معرفی کتاب خبرنویسی پیشرفته حضور پیدا کرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

صدها و هزاران روزنامه و مجله در تاریخ مطبوعات ایران ظهور کرده و هر یک پس از دوره‌ای صحنه را ترک کرده‌اند... هزاران نویسنده و خبرنگار به این عرصه وارد شده و عمری را در این کار به سر بردند... مردمان امروز از افکار، رویاها و نحوه کار و مشکلات این طبقه که روزی جزو نخبگان و اندیشمندان جامعه ایرانی محسوب می‌شد، چندان چیزی نمی‌دانند. چرا؟

بسیاری از این روزنامه نگاران و خبرنگاران در گمنامی سر به سینه خاک گذاشتند و آرزوهایی را که برای ملت شان داشتند با خود به درون خاک بردند... و عجیب آن که تاریخ درباره زندگی و مرگ بنیانگذار روزنامه نگاری در ایران نیز سکوت پیشه کرده است و تاریخ نویسان او را تا پایان زندگی‌اش تعقیب نکرده‌اند، لذا ما نمی‌دانیم میرزا پس از روزنامه کاغذ اخبار، چه کرد و چگونه زندگی را به پایان برد.

برای خرید این کتاب می‌توانید از اینجا اقدام کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر از اخبار انتشارات خبرگزاری فارس می‌توانید اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۳۹۷۴-۰۲۱ | ۶۶۹۷۳۹۹۶-۰۲۱ |۰۹۱۲۶۸۰۷۱۹۷ و ۰۹۳۳۳۲۴۵۷۸۸ تماس حاصل کنید. 

آدرس انتشارات خبرگزاری فارس در شبکه‌های مجازی: تلگرام، ایمیل، اینستاگرام( book.farsnews ) است و برای خرید حضوری به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فخر رازی و دانشگاه، جنب بانک ملت، مجتمع پارسا، طبقه همکف، انتشارات فارس مراجعه فرمایید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول