اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حدادیان: از استان مازندران فقط دعای خیر مردم به ما رسیده و شهر خسته هیچ چیز ندارد

مالک باشگاه نساجی به انتقاد از مسؤولان استان مازندران پرداخت‌.

حدادیان: از استان مازندران فقط دعای خیر مردم به ما رسیده و شهر خسته هیچ چیز ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا حدادیان در خصوص شرایط نساجی در آستانه بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تجربه اول است. قطعا شرایط نساجی با بقیه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. ان‌شاالله همت بازیکنان، مربیان و مدیران باعث سرافرازی ایران شود.

مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه در ورزشگاه آزادی میزبان هستند اما این ورزشگاه شرایط مساعدی ندارد، گفت: هرطور که نامساعد باشد به هرحال از وطنی بهتر است.

وی در خصوص اینکه آیا نگران میزبانی از الهلال نیست، عنوان کرد: این یک کار جمعی است. کار یک باشگاه نیست. کلیه مسئولین و فدراسیون، کمک کنند تا بتوانیم این مسابقه را برگزار کنیم.

حدادیان در مورد اینکه آیا مسئولین استان مازندران کمک می‌کنند، گفت: مازندران اصلا کاری به ما ندارد و خیالشان راحت است. فقط دعای مردم مازندران را داریم و برایمان کافیست. از بقیه انتظاری‌نداریم و کمکی نمی‌خواهیم. هیچ وقت کمک نکردند.

مالک نساجی در‌مورد طرح مدیرعامل پرسپولیس برای اهدادی سیمکارت با اینترنت نامحدود، عنوان کرد: معمولا کشورهای همسایه در سیستم ارتباطی، رومینگ دارند. سیمکارت‌هایی که دارند در ایران بدون وی‌پی‌ان قابل استفاده است. بااینحال آماده هستیم اگر کاری بود مثل شرایطی که درویش گذاشت، سیمکارت می‌دهیم.

حدادیان درمورد امکانات قائمشهر برای برگزاری بازی‌های آسیایی، گفت: نمی‌توانیم تنهایی همه کارها را انجام بدهیم. در استان نیاز به برخی ساختارها و مسائل امنیتی است. به فرض اینکه یک چمن خوب وجود دارد که نمی‌توان مسابقات آسیایی برگزار کرد. این شهر که خودشان می‌گویند شهر خسته است واقعا هیچ چیزی ندارد. فقط عشقِ مردم است. فوتبال عشق مردم شهر است. چیز خاصی در این شهر و حتی شهرهای اطراف مانند ساری وجود ندارد که امکانات آسیایی داشته باشد.

وی در مورد اینه به برد مقابل تیم بمبئی فکر می‌کند، اظهار داشت: قطعا همینطور است. بچه‌ها تمام فکر و ذهن‌شان این است که به عنوان تیم دوم صعود کنیم. بمبئی یا نوبهار ازبکستان، سرمربی و کادرفنی باید شرایطی فراهم کنند که خواسته مردم استان و ایران به بهترین نحو برآورده شود. تا آنجا که در توان‌‌مان بود خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم. با یک بازیکن اسپانیایی هم در آخرین دقایق امضا کردند. فکر نمی‌کنم به این بازی برسد ولی اگر برسد عالی است. ولی قطعا چه در لیگ ایران و چه در آسیا به نساجی کمک می‌کند. بازیکنی است که در سطح بالای اسپانیا بوده و در لیگ عربستان هم بازی کرده است. 

حدادیان در مورد شایعات تخالف برخی باشگاه‌ها از سقف بودجه، گفت: با مدرک نمی‌توانیم بگوییم رعایت کردند یا نه، دور زدن قوانین حتما هست که بعضی از تیم‌ها روی آن اصرار دارند. 

وی درمورد اینکه آیا اینطور صحبت می‌کند که سپاهان شکایت نکند، اظهار داشت: سپاهان یکی از تیم‌های بسیار خوب ایران است. مدیرعامل بسیار خوبی دارد. گفت‌وگوها و تعاملات بابد درون خانوادگی باشد. باید با هم مشکلات را حل کنند. 

مالک نساجی در خصوص اینکه آیا قرارداد دلاری یا بر اساس قیمت دلار دارند، گفت: نه ما بر اساس درهم می‌بندیم!(باخنده) 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول