اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درمورد آبیاری چمن ورزشگاه آزادی با «آب آلوده»

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درمورد شایعه‌ی منتشر شده پیرامون آلودگی آب دریاچه آزادی و آبیاری چمن آزادی بیانیه‌ای صادر کرد.

واکنش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درمورد آبیاری چمن ورزشگاه آزادی با «آب آلوده»

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درمورد شایعه‌ی منتشر شده پیرامون  آلودگی آب دریاچه آزادی و آبیاری چمن آزادی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

" اخیرا شایعه‌ای در فضای مجازی درباره آلودگی آب دریاچه آزادی به دلیل انتقال آب دریاچه چیتگر به این دریاچه و همچنین مشکل چمن ورزشگاه آزادی به دلیل آبیاری با آب دریاچه آزادی منتشر شده که نه تنها اساسا کذب و در جهت سیاه‌نمایی تلاش‌های شرکت توسعه و نگهداری در بازسازی ورزشگاه آزادی بوده، بلکه بر اساس آزمایش‌های ادواری آب مخازن و دریاچه آزادی در وضعیت سلامت و مطلوب قرار دارد.

لذا به اطلاع جامعه محترم و آگاه ورزش می‌رساند کاهش‌ سطح آب دریاچه آزادی به دلیل گرمای کم‌سابقه تابستان سال جاری و همچنین کاهش دبی آب چاه‌های پشتیبان دریاچه بوده که با تدبیر وزیر محترم ورزش و جوانان و مساعدت وزیر محترم نیرو، مشکل چاه‌ها در حال برطرف شدن بوده و به تدریج با برگشت چاه‌ها به چرخه‌ی آبدهی، وضعیت سطح آب دریاچه نیز در حال بهبود است. به طوری که‌ طی ماه گذشته سطح آب تقریبا ۳۵ سانتی‌متر  افزایش داشته است.

در خصوص چمن ورزشگاه آزادی نباید فراموش کنیم که بیش از ۱۰ سال از عمر مفید چمن ورزشگاه آزادی سپری شده و وقت تعویض آن فرا رسیده است.
در بازسازی ورزشگاه آزادی، تعویض چمن نیز در برنامه کاری قرار دارد و تا آن زمان، به موازات  اقدامات احیایی چمن فعلی نیز با مشورت افراد خبره در حال انجام است."

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول