اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اوجاقی: فردا روز هیجانی و سختی برای ووشو خواهد بود +فیلم

سرمربی تیم ملی ووشو مردان گفت: با حضور ۵ فینالیست، فردا روز هیجانی و سختی برای ووشو خواهد بود.

اوجاقی: فردا روز هیجانی و سختی برای ووشو خواهد بود +فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هانگژو،  امیر اوجاقی پس از صعود ۴ ملی پوش ووشو به فینال بازی های آسیایی اظهار داشت: خوشبختانه هر ۴ ورزشکاری که در بخش آقایان داشتیم به فینال رسیدند و در بخش بانوان‌ نیز الهه منصوریان فینالیست شد و برهمین اساس فکر می کنم‌ فردا روز هیجانی و سختی برایمان باشد. آرزو می‌کنم که هر ۵ ورزشکار ما طلا بگیرند.

وی تاکید کرد: حریفان سخت هستند، اما فکر می‌کنم‌ بچه‌ها می‌توانند آنها را شکست دهند. به هرحال این رشته برای چینی‌ها است و سه حریف ما در فینال هم چینی هستند. پیش بینی نمی‌توانم بکنم اما هدف مان طلا است. 

سرمربی تیم‌ملی بوکس در مورد گرفتگی صدایش گفت: فشار مسابقات زیاد است و ما هم فریاد می‌زنیم‌ و بچه‌ها را راهنمایی و هدایت می‌کنیم، اما بعد که خوشحال می شویم، سختی ها یادمان می رود. 

اوجاقی در مورد اینکه با طلاهای احتمالی ووشو کاروان ایران جهش زیادی در جدول رده بندی خواهد داشت، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و ووشو هم دیده شود. به نظر من اگر یک نفر یا یک رشته باعث می شود که ورزش ایران بالا برود و بیشتر دیده شود، باید به آن مجموعه بیشتر توجه شود تا انگیزه ورزشکاران هم بالا برود. 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول