اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بازی‌های آسیایی| پناهی: داوری به سمت میزبان چربید +فیلم

دارنده مدال نقره مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی گفت: قطعا داوری‌ها به سمت میزبان می‌چربید ولی به شخصه معتقدم بابد بیشتر تلاش می‌کردیم.

بازی‌های آسیایی| پناهی: داوری به سمت میزبان چربید +فیلم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از چین، شجاع پناهی دارنده مدال نقره مسابقات ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو در ارزیابی از تقابل امروزش با حریف چینی گفت: رقابت فینال با حریفی از کشور میزبان حساسیت خاص خودش را دارد. در این چند وقت خیلی سختی کشیدیم و برای مدال طلا آماده بودیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و شرمنده شدیم.

وی در واکنش به صحبت‌های خواهران منصوریان درخصوص ناداوری میزبان گفت: قطعا داوری‌ها به سمت میزبان می‌چربید ولی به شخصه معتقدم بابد بیشتر تلاش می‌کردیم.

پناهی عملکرد تیم ایران را هم این‌طور ارزیابی کرد: تمام بچه‌ها هر چه داشتند، گذاشتند. من و همه ملی‌پوشان تلاش زیادی کردیم و من با چشم خودم شاهد تلاش همه بودم. متاسفانه ووشو ورزش لحظه‌هاست. ممکن است یک جا ضریه‌ای را بزنی و جای دیگر نه. انشاا… در قهرمانی جهان و رقابت‌های بعدی اتفاقات بهتری رخ دهد.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول