اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

بازی‌های آسیایی| واکنش مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی به کسب مدال طلا توسط رسولی

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: رسولی در قهرمانی آسیا از ۵ رقیب خود شکست خورده بود و توانست اینجا جبران کند.

بازی‌های آسیایی| واکنش مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی به کسب مدال طلا توسط رسولی

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از چین،  هادی سپهرزاد در مورد کسب مدال های طلا و نقره پرتاب دیسک توسط پرتابگران ایران اظهار داشت: خدا را شکر بهترین مدال ها را به ایران رسید. احسان حدادی پنجمین مدال خود در بازی های آسیایی را کسب کرد و حسین رسولی هم در اولین حضور توانست طلا بگیرد. رسولی در قهرمانی آسیا از ۵ رقیب خود شکست خورده بود و توانست اینجا جبران کند. متاسفانه او برای حضور در اینجا شرایط پیچیده ای را پشت سر گذاشت و از ناحیه عضله سینه مصدوم شده بود و به همین دلیل تمریناتش را سبک کرده بود. 

وی ادامه‌ داد: رسولی کار را با استرس شدیدی شروع کرد و ترس هم داشت، اما رفته رفته بهتر شد و با رکورد ۶۲ متر توانست طلا را بگیرد. 

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی و مربی رسولی در مورد اینکه برخی شانس کمی برای دوومیدانی در کسب مدال قائل بودند، گفت: شاید اگر خیلی ها که شانسی متصور نبودند انرژی مثبتی می‌دادند، شرایط ما بهتر بود. اگر اسماعیل نژاد و صابری رکورد خود در  قهرمانی آسیا را تکرار می‌کردند، شانس قطعی مدال بودند. همه می دانند شرایط ویژه ای در مسابقات دوومیدانی حاکم است و ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر. می شوند. 

سپهرزاد تاکید کرد: من بعد از ۹ سال دوباره به بازی های آسیایی آمدم و دیدم که کشورهای آسیایی به طور ویژه در دوومیدانی کار می‌کنند و رکوردهای ورزشکاران نزدیک به رکوردهای جهانی شده است. بنابراین ما هم باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم و جلو برویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول