اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حمایت نمایندگان از عملیات طوفان الأقصی در جلسه علنی امروز مجلس

برخی از نمایندگان در صحن علنی امروز مجلس در هنگام بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، به عملیات طوفان الأقصی از جانب جبهه‌های مقاومت فلسطین واکنش نشان داده و حمایت خود را از آن اعلام داشتند.

حمایت نمایندگان از عملیات طوفان الأقصی در جلسه علنی امروز مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، امروز سیزدهمین نشست برگزاری بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس برگزار شد.

در همین راستا حداقل ۱۳ نماینده در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، به عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی که روز گذشته توسط جبهه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی صورت گرفت اشاره کردند و این عملیات بزرگ را خدمت مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان جهان تبریک گفتند.

علیرضا سلیمی نماینده دلیجان و محلات مجلس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نیروهای با صلابت و مقتدر انتظامی کشور، گفت: مجدداً آروزی توفیق بیشتر برای مبارزان فلسطینی در تسریع روند نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را دارم.

علی اصغر عنابستانی نماینده جغتای، جوین و سبزوار در مجلس نیز با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این ایام بر جان بر کفان حافظ امنیت، اظهار کرد: پیروزی‌های بزرگ مجاهدان مظلوم فلسطین را تبریک گفته و آرزوهای توفیق بیش از پیش را دارم و نیز از همه همکاران خواستار امضای بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستم.

علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نیز در نشست علنی امروز مجلس گفت: حمد و سپاس خداوند بزرگ و توانا را که وعده مجازات ستمگران رژیم صهیونیستی را به دست رزمندگان مقاومت جامه عمل پوشید. وی افزود: این انتصار بزرگ را خدمت همه همکاران و عموم مسلمانان عرض تبریک دارم.

ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس نیز با گرامی داشتن هفته نیروی انتظامی و با درود بر جبهه مقاومت، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در مورد حملات فلسطینی ها اظهار نظر کرد و گفت: مرگ بر اسرائیل، الموت الاسرائیل و DOWN WITH ISRAEL.

محمدرضا صباغیان بافقی نماینده ابرکوه،  بافق، خاتم و مهریز در جلسه علنی مجلس با بیان تبریک شجاعت و شهامت دلاور مردان فلسیطینی به جهان اسلام، تأکید کرد: یدالله فوق أیدیهم. این مقاومت نشان داد قدرت‌های پوشالی به‌سان خانه عنکبوت هستند.

سید البرز حسینی نماینده خدابنده نیز در نشست امروز مجلس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پیروزی جبهه مقاومت را خدمت همه عزیزانی که در این امر مقدس در انتظار تحقق وعده‌ الهی هستند، تبریک عرض میکنم. با این اقدامی که در روز گذشته اتفاق افتاد وعده‌های الهی در حال تحقق است.

محمد باقری بنابی نماینده بناب با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در راستای اینکه اسرائیل باید از بین برود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری عمر این رژیم جعلی را ۲۵ سال فرمودند و بنده نیز امیدوارم عمر این رژیم فاسد هرچه سریعتر به پایان رسیده و همه فلسطینیان مظلوم به حق خودشان برسند.

سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نیز در صحن مجلس با خواندن آیه «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ»، تصریح کرد: این پیروزی بسیار بزرگ حماس را بر اسرائیلی‌ها تبریک عرض می‌کنم. اسرائیل باید از بین برود و حماس و فلسطین همیشه پیروز است.

وی افزود: درود بر ملت بزرگ فلسطین و لبنان که در این زمینه قهارانه پیش رفته و اسرائیل و آن دیوار عنکبوتی را برهم ریختند.

سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان در مجلس با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به حافظان امنیت، گفت: هجوم قهرمانانه حماس و مردم مجاهد فلسطین را تبریک عرض می‌کنم. این گنبد آهنین شما اگر در حد تار عنکبوتی هم بود، لااقل چهار پشه در آن گیر می‌کرد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده ملایر با بیان تبریک هفته فراجا به همکاران نیروی انتظامی کشور، بیان کرد: افتخار و اقتدار جوانان عزیز فلسطینی که گنبد به ظاهر آهنی رژیم اشغالگر قدس را برهم ریختند تبریک عرض می‌کنم. 

وی در ادامه آیه (إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ) را نیز در صحن مجلس قرائت کرد.

کمال علیپور خنک‌داری نماینده قائمشهر و سواد کوه در مجلس نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به غیور مردان فراجا، گفت: پیروزی مقاومت اسلامی را در برابر اسرائیل آدم‌کش و کودک‌کش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 

مهدی سعادتی بیشه سری نماینده بابل در مجلس نیز با بیان تبریک پیروزی مردم عزیز فلسطین و جبهه مقاومت، تأکید کرد: پیش‌بینی چند روز قبل مقام معظم رهبری به وقوع پیوست و ملت بزرگ فلسطین که پیش بینی می‌شد به پا خیزند، انتقام سختی را از رژیم غاصب صهیونیستی بگیرند.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در ابتدای تذکر آیین‌نامه‌ای خود، با خواندن آیه (۲) سوره حشر، تصریح کرد: به فضل و لطف الهی و مجاهدت‌های مجاهدان فلسطین، اسرائیل عبرت روزگار شد.

لازم به ذکر است، جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه ۱۵ مهر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با هزاران موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

پایان پیام/    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول