اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرا فدراسیون دوومیدانی هزینه‌های اعزام همسر فصیحی را پرداخت کرد؟

فدراسیون دوومیدانی طبق اعلام سرپرست آن تمام هزینه های اعزام همسر فرزانه فصیحی به بازی‌های آسیایی را پرداخت کرده که همین موضوع باعث ایجاد حواشی شده است.

چرا فدراسیون دوومیدانی هزینه‌های اعزام همسر فصیحی را پرداخت کرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دوومیدانی یکی از رشته های اعزامی به بازی های آسیایی بود که توانست با 8 ورزشکار صاحب یک طلا و یک نقره شود، اما در کنار آن حواشی زیادی هم داشت.

در کنار حواشی که تفتیان ایجاد کرد، حضور همسر فرزانه فصیحی در این مسابقات هم از حواشی قابل توجه بود و انتقادهای زیادی را متوجه فدراسیون دوومیدانی کرد.

فصیحی که در قهرمانی آسیا برنز گرفته بود، برای بازی های آسیایی هم نامش قرار داشت و فدراسیون با حضور همسر وی در هانگژو نیز موافقت کرد.

افشین داوری در مورد اینکه گفته شده همسر فصیحی با هزینه شخصی به هانگژو رفته است، گفت: تمام هزینه های رفت و برگشت و اسکان وی را فدراسیون پرداخت کرده و خودمان خارج از دهکده مکانی را برای آنها در نظر گرفتیم.

وی در مورد اینکه او مربی نیست و چطور اعزام شده است، گفت: فصیحی اعلام کرده تمام کارهای برنامه ریزی و ماساژ و هماهنگی ها را همسرش انجام می‌دهد و نام وی را به عنوان مربی اعلام کرد و وقتی ورزشکار خودش این درخواست را دارد، ما هم در نهایت موافقت کردیم.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول