اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

بین نوادگان یهودا با قبائل بنی ‌اسرائیل طوفان می‌شود

محمدعلی رامین دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست می‌گوید که بازماندگان یهودا عموماً نسل قبائل دیگر را در شهرک‌های پرخطر صهیونیست، سپربلا قرار می‌دهند که نسل عموزاده‌های خود را محدود کنند و خودشان با مظلوم نمایی امتیازات بیشتری به دست آورند.

بین نوادگان یهودا با قبائل بنی ‌اسرائیل طوفان می‌شود

محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در پاسخ به سوالی درباره واکنش ها به عملیات طوفان‌ الاقصی در میان فعالین ایرانی حوزه فلسطین گفت: اسرائیل در «طوفان الاقصی» به گردابی افتاده که از هر تورنادوی خاکی و آبی مهیب‌تر است و بعد از این، هر تلاشی بکند و هر جنایت وحشیانه‌ای هم که مرتکب شود، زودتر تمام می‌شود؛ معتقدم که این سونامی، ناقوس مرگ حتمی اسرائیل در ابعاد ابهت جهانی اوست که برای تشکیل و بقای آن بیش از ۱۰۰ میلیون انسان کشته شده و چندین ابرقدرت جهانی متلاشی شده‌اند.

وی افزود: بعد از آن همه مقدمات حیرت‌انگیز نیمه اول قرن بیستم و هشتاد سال جنایت و کشتار و آواره‌سازی و محاصره فلسطینیان، حالا شکست غیرقابل جبران امنیتی_اطلاعاتی، تشدید شکاف‌های اجتماعی میان قبائل بنی‌اسرائیل، انهدام اعتبار نظامی در منطقه و زلزله در ساختار سیاسی اسرائیل، نه قابل انکار است و نه قابل کتمان، زیرا در یک روز غافلگیرکننده «هفتم اکتبر2023» در منظر جهانیان اتفاق افتاده است.

انگیزه اولیه تشکیل رژیم اسرائیل و برنامه کلان طراحان آن

این فعال حقوق بشر با بیان اینکه باید با پدیده «اسرائیل» و انگیزه‌های اولیه تشکیل و برنامه‌های کلان طراحان آن، آشنا بشویم تا فضای امروز را به درستی درک کنیم، اظهار داشت: اگر انتشار کتاب «حکومت یهودیان» در سال ۱۸۹۶ توسط تئودور هرتسل و سپس برگزاری کنفرانس بازل با حضور ۲۰۴ نماینده از یهودیان سراسر جهان در سوئیس ۱۸۹۷ را مبدأ طراحی علنی برای تشکیل «اسرائیل» بدانیم، تا سال ۱۹۴۸ که رسماً و عملاً «اسرائیل» تشکیل شد، بیش از نیم قرن زمان گذشته و مقدمات زیادی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: وقتی تئودور هرتسل در خاطراتش می‌نویسد«من حکومت یهودیان را در بازل طراحی و تأسیس کردم»، منظورش این است که طی هفت سال متعاقب آن و تا پایان عمرش (۱۹۰۴ میلادی)، تمام یهودیان جهان را به طراحی و اجرای جزء به جزء یک برنامه جامع جمعی فراخواند؛ پنج کنفرانس سالانه دیگر را با نمایندگان یهودیان ملل جهان برگزار کرد؛ «سازمان جهانی یهودیان» را به مثابه یک نهاد مافیایی و محرمانه برای جاسوسی سازمان یافته از ممالک مختلف علیه منافع ملی کشورها در جهت نفوذ روزافزون یهودیان، تشکیل داد؛ گروه‌هایی مثل وهابیان و بهائیان که قبلاً در جهان اسلام ایجاد شده بودند، به نفع آن طراحی کلان، فعال و نقش آفرین شدند؛ کتاب مخوف «پروتکل‌های دانشوران صهیون» برای نابودی ابرقدرت‌های زمان، فروپاشی ساختارهای فرهنگی و اجتماعی ملل، متزلزل کردن نظام اقتصادی جهان و تغییر بنیان‌های اخلاقی جوامع، تنظیم شد که در روسیه تزاری از خاخام های یهودی کشف و محتوایش در سال ۱۹۰۳ فاش شد؛ هرتسل جلسات متعددی با سلطان عثمانی، پادشاه آلمان، پادشاه و دولتمردان انگلیس برگزار کرد تا آنها را برای تشکیل «اسرائیل» متقاعد کند، اما با سرسختی سلطان عثمانی، عدم تمایل پادشاه آلمان و مخالفت تزار روسیه با خاندان روتشیلد (روچیلد) مواجه شد، کارش ناتمام ماند و عمرش تمام شد.

رامین تصریح کرد: جانشینان هرتسل به رهبری بزرگان یهودی به ریاست خاندان «روچیلد»، با اتکاء به دولت انگلیس، طراحی ها را ادامه دادند. جنگ اول جهانی، چهره جهان را دگرگون کرد. امپراطوری عثمانی فروپاشید و فلسطین به قیمومیت بریتانیا در آمد؛ آل سعود بر شبه جزیره عربستان مسلط شد؛ حدود نیمی از جمعیت ایران بر اثر تحمیل قحطی مصنوعی بخاطر غارت موادغذایی کشور توسط نیروهای اشغالگر انگلیسی، جان باختند؛ احمدشاه قاجار که توان اجرای طراحی‌های انگلستان را نداشت، کشور را به رضاخان قزاق سپرد تا بنی اسرائیل از مناطق مختلف شرق اروپا و آسیای میانه با کمک بهائیان جمع آوری شده و به فلسطین منتقل شوند؛ روسیه تزاری تحت شیطنت یهودیان با انقلاب پُرآشوب 1917 درگیر مسائل داخلی خود شد و خاندان تزارها برکنار شدند و شوروی پدید آمد؛ ابرقدرت اتریش_مجارستان از بین رفت؛ در سال ۱۹۱۷ یعنی اواخر جنگ اول، آرتور بالفور، وزیرخارجه بریتانیا، مجوز رسمی سلطنتی را بمنظور تشکیل «وطن ملی برای ملت یهود» در سرزمین فلسطین که تحت سلطه و اشغال انگیس بود، به خاندان روچیلد داد.

نقش اول صهیونیست‌ها در طراحی جنگ جهانی اول و دوم

دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست با تاکید بر اینکه تشکیل اسرائیل، ثمره آشفتگی جهانیان از طریق تحمیل دو جنگ هولناک اول و دوم و کشته شدن حدود یک ۱۰۰ میلیون انسان بود، افزود: اشرار یهودی، یعنی همین صهیونیست‌ها، نقش اول را در طراحی و برنامه ریزی این جنگ‌ها به عهده داشتند؛ آنها برای رسیدن به مقاصد خود، از اسارت و کشته شدن عده‌ای از بنی‌اسرائیل در سرزمین آلمان که تا اواخر دهه سی میلادی هنوز به فلسطین منتقل نشده بودند نیز استقبال کردند تا با مظلوم‌نمایی و طرح مدعای هولوکاست، تشکیل اسرائیل را در افکار عمومی جهان توجیه کنند.

درگیری داخلی نوادگان یهودا با قبائل بنی اسرائیل

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در همیشه تاریخ از این ترفند «مظلوم‌نمایی برای توجیه ظلم و ستم خود» بهره گرفته‌اند، تصریح کرد: شما می‌دانید که بنی‌اسرائیل، فرزندان حضرت یعقوب، دوازده برادر بودند که از دوره حکومت حضرت سلیمان، اختلافاتشان زیاد شد و به مرور زمان، شرورترین بازماندگان «یهودا» (یعنی نوادگان پسر چهارم حضرت یعقوب)، معمولاً عموزاده هایشان را در تیررس مخالفان خود قرار می‌دادند که هم نسل عموزاده‌های مخالف خود را محدود کنند و هم خودشان با مظلوم نمایی و خون‌خواهی برای عموزادگان قربانی شده، امتیازات بیشتری را از قدرت‌های زمان به دست آورند. همین کار را در خلال جنگ دوم، در قضیه اردوگاه‌های نازی هم انجام دادند؛ هم چنان که الان هم در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، عموماً نسل اقلیت بازمانده از قبائل عموزاده‌های غیریهودا را در شهرک‌های پرخطر، سپربلای خود قرار می‌دهند.

این فعال حقوق بشر گفت: رسانه‌های جهان در دست یهودیان شرور است و تمام تعابیر و مفاهیم را آنها می‌سازند و به جوامع بشری منتقل می‌کنند. در حالی که بیش از چهل بار قرآن‌کریم از «بنی‌اسرائیل» یاد می‌کند و تنها چندبار از کلمات «یهود و یهودیا» نام برده شده؛ متاسفانه ما از این مسئله مهم غافلیم و همه را یهودی می‌نامیم که این تعبیر نه درست است و نه عادلانه. به نظر بنده، اخیرا بزرگترین چالش در میان قبائل بنی‌اسرائیل در درون سرزمین‌های اشغالی، بخاطر شرارت افراطی نتانیاهو اتفاق افتاده که با این «طوفان الاقصی» تشدید هم خواهد شد، زیرا جنایات اشرار یهودی به ریاست دولت کنونی، به نام تمام بنی‌اسرائیل نوشته خواهد شد و آینده آنها را پس از فروپاشی اسرائیل، در کل جهان به مخاطره می‌اندازد، زیرا نفرت کهنه و همیشگی علیه اشرار یهودی هم شدت می‌گیرد و هم دامان همه بنی‌اسرائیل را می‌گیرد!

جامعه جهانی در آستانه بازپس‌گیری سرزمین پیامبران الهی

رامین در بخش دیگری از سخنان خود، شرایط امروز فلسطین را تعبیر همان لحظات غافلگیری همگانی دانست و اظهار داشت: این لحظه‌ای تعیین‌کننده در تاریخ بشر است که منجر به تحولات عظیم جهانی خواهد شد. جامعه جهانی در آستانه باز پس گیری سرزمین پیامبران الهی از چنگال اشرار جهانی است؛ همان اشراری که دین و دیانت و دینداران را با هزاران مسئله و مشکل مواجه کرده و معنویت و اخلاق بشری را در این دو قرن اخیر در منجلابی از مفاسد مستهجن فرو برده‌اند و سلامت جسمی جهانیان را با تولید و تکثیر انواع بیماری‌های نوظهور تهدید می‌‍کنند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری امامت عدل افزود: ما با پیروزی انقلاب اسلامی وارد «عصر ظهور» شده ایم؛ اما همانطور که عصر غیبت کبری فرایندی مقدماتی و طولانی از حادثه سقیفه بنی ساعده تا غیبت صغری را طی کرد؛ عصر ظهور نیز تا واقعه حضور آخرین معصوم و منجی بشریت، مقدماتی دارد که هر لحظه و ساعت و روز، با ظهور جلوه‌هایی از حاکمیت ولایی آن آخرین معصوم، با رهبری حکیمانه و مدیریت بی‌نظیر نائب آن حضرت، جوامع بشری برای روز موعود مهیاتر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما در حال گذار از مراحل ظهور به مرحله نهایی حضور معصوم هستیم و به تعبیر امام خامنه‌ای « قضیه فلسطین، کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است»؛ حتی بدون اتکاء به آیات و روایاتی که دلائل اسلامی ما هستند، صرفاً با مطالعه فرایند حوادث قرون اخیر و سیر تحولات جوامع بشری و مشاهده نشانه‌های آشکار و بی‌شمار، یقین دارم که روزگار ما، نسل آخرالزمان را پرورش می‌دهد.

عجب منطق وارونه و فریبکارانه‌ای!

معاون مطبوعاتی اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به کسانی که مبارزان فلسطینی را متجاوز می‌دانند، گفت: آیا مردمی که هشتاد سال نسل اندر نسل، هر نوع کشتار و غارت و آوارگی و محاصره و تحقیر را مشاهده و هر راه مصالحه و گفتگو را تجربه کرده و دیگر نمی‌توانند، نژادپرستی و اشغالگری را تحمل کنند، اگر با فداکاری و جانفشانی جوانانشان، محاصره خود را بشکنند، «متجاوز» هستند؟! و رژیمی که توسط اروپا و آمریکا بر سرنوشت آنها تحمیل شده و آنها را «حیوان» می‌داند و می‌نامد و کرامت انسانی آنها را در سرزمین اشغال شده مادری شان لگدمال می‌کند، «مظلوم» واقع شده و حق کشتار بیشتر صاحبان فلسطین را دارد؟! عجب منطق وارونه و فریبکارانه‌ای است! انگار این تفکر ناجوانمردانه، «حق دفاع مشروع صاحب‌خانه» را هم برای فلسطینیان قائل نیست! اگر این منطق غیرانسانی پذیرفته شود، دیگر هیچکس در هیچ کجای دنیا، حق دفاع از خانه و کاشانه خودش را هم نخواهد داشت.

دولت‌ها دیگر به اسب در حال احتضار تکیه نخواهند کرد

وی با اشاره به ویژگی‌های عملیات اخیر مبارزان فلسطینی افزود: برجسته‌ترین ویژگی عملیات طوفان الاقصی، غافلگیرکنندگی آن بود که عملاً ابهت افسانه‌ای ساختار ترسناک  «اطلاعاتی_امنیتی» رژیم صهیونیستی را کاملاً درهم کوبید. ویژگی دوم این عملیات، برنامه‌ریزی دقیق و اجرای فوق‌العاده سریع عملیات در عمق سرزمین‌های اشغالی بود که هدفمند و سرسام آور اثر کرد و رژیم نژادپرست و حامیان جهانی آن دچار سرگیجه شدند و بسیاری از مهاجران بنی‌اسرائیلی ساکن مناطق اشغالی را از ماندن در فلسطین پشیمان و ناامید کرد. طبیعی است دولت‌هایی که روی یک اسب بازنده شرط‌بندی کرده بودند، از آذربایجان تا عربستان، حالا دیگر به یک اسب در حال احتضار تکیه نخواهند کرد.

رامین تاکید کرد: هنوز زود است که تحولات عمیق و گسترده ناشی از این عملیات برق‌آسای نسل جوان و هوشمند فلسطین را درک کنیم؛ به نظرم دولت‌ها و بخصوص ملت‌های غربی نیز که تا به حال پشتوانه اسرائیل بوده‌اند، اندک اندک، در روابط خود با اسرائیل تجدیدنظر خواهند کرد.

آیا دولت‌های اروپایی، نگرش نژادپرستانه رژیم صهیونی علیه فلسطینیان را قبول دارند؟!

وی با بیان اینکه حمایت غربی‌ها رژیم نژادپرست اسرائیل را در ارتکاب جنایات بیشتر علیه فلسطینیان مظلوم، تشجیع خواهد کرد و طبعاً اروپا و آمریکا در این جنایات شریک خواهند بود، ادامه داد: اسرائیل، مدعی وراثت حکومت یهودیان تاریخ و مدعی فرهنگ و دیانت آنهاست، در همین حال وزیر جنگ این رژیم، مردم فلسطین را «حیوانات» می‌نامد و می‌گوید: «ما داریم با حیوانات می‌جنگیم و مطابق همین نگرش عمل می‌کنیم؛ ما غزه را کاملاً محاصره می‌کنیم؛ نه برق، نه غذا، نه آب و نه گاز، همه چیز تعطیل می‌شود»... چنین نگرش نژادپرستانه و چنین عملکرد ضدانسانی صهیونیست‌ها از منظر جهانیان چگونه ارزیابی خواهد شد؟ آیا از این پس، در همه جای جهان، این نژادپرستان را «حیوان» نخواهند نامید و در آینده مانند حیوانات با آنها رفتار نخواهند کرد؟ آیا کینه و نفرت چند هزار ساله علیه بنی‌اسرائیل، دوباره زنده و تشدید نخواهد شد؟ آیا رفتار مسیحیان و اروپایی‌ها در قرون وسطی با قبایل بنی‌اسرائیل، بخاطر همین نگرش و گرایش نژادپرستانه این قبائل نبوده است؟ وقتی امروز دولت‌های اروپا و آمریکا با صراحت از جنایات جنگی و ضدبشری اسرائیل علیه فلسطینیان حمایت می‌کنند، آیا منافع دراز مدت خود را با مسلمانان به خطر نمی‌اندازند؟

 امام جمعه سابق کلاوستال آلمان تصریح کرد: اگر دولت‌های اروپایی این نگرش نژادپرستانه رژیم صهیونی علیه فلسطینیان را قبول دارند، آیا می‌پذیرند که از سوی مسلمانان و ملل دیگر، به عنوان «نژادپرست» شناسایی و نامیده شوند؟ هرچه اسرائیل، توحش و خشونت بیشتری نشان دهد، نفرت جهانیان از بنی‌اسرائیل بیشتر خواهد شد؛ مگر اینکه آنها برای نجات خود در آینده، مانع استمرار این نژادپرستی شوند. انگار خداوند خطاب به قوم بنی‌اسرائیل در زمان ما می‌فرماید: «أَلَیْسَ مِنْکُمْ رَجُلٌ رَشِیدٌ» آیا در میان این اشرار، انسان خردمندی وجود ندارد که شرایط را به درستی تشخیص بدهد و درست تصمیم بگیرد؟

رامین در پاسخ به این سوال که آیا شما چنین عملیاتی را از قبل پیش بینی می کردید اذعان داشت: البته از مواضع کاملاً امیدوارانه امام خامنه‌ای و هشدارهای سردار قاآنی به غاصبان فلسطین مبنی بر اینکه خانه هایشان را بفروشند و به کشورهای اصلی خود برگردند، چیزهایی به ذهن متبادر می‌شد، اما هرگز به ذهنم نمی‌رسید که رزمندگان فلسطینی چنین حیرت‌انگیز و قهرمانانه تا دو برابر وسعت غزه را در مناطق اشغالی درنوردند و جهانیان را مبهوت شجاعت و ذکاوت و سرعت و دقت عمل خود کنند.

دیگر آزادی قدس، یک هدف قابل تحقق است

وی درباره  تأثیر این عملیات بر آزادی قدس گفت: این عملیات، آزادی قدس شریف را که یک آرزوی دور و دراز و یک شعار دست نایافتنی شده بود، تبدیل به یک هدف قابل تحقق کرده است؛ و این یک اتفاق بزرگ در اصلاح نگرش و گرایشات جوانان امت اسلامی خواهد بود. ما از لطف پروردگار غافل نیستیم و ان‌شاءالله فتح نهایی خیلی نزدیک است؛ لیکن با محاسبات مادی، فاصله زمانی تحقق عملی آزادی قدس و سراسر فلسطین و انحلال رژیم سفاک و نژادپرست «اسرائیل»، بستگی به عوامل مختلفی دارد که مهمترین آنها، همت جمعی و برنامه‌ریزی مسلمانان است. من فکر می‌کنم، از این پس، «سپاه قدس» هم در میان جوانان مسلمان و هم در میان آزادگان جهان، جاذبه بسیار وسیع‌تری پیدا خواهد کرد و انجام مأموریتش را کسانی با جان و دل به عهده خواهند گرفت که تا کنون، فقط مخالف ظلم و ستم مثلث خبیث «آمریکا_اسرائیل_انگلیس» بوده‌اند، اما هیچ راهکاری برای جلوگیری از استمرار این خباثت‌ها نمی‌شناختند.

 این فعال حقوق بشر بیان کرد: امروز دو حقیقت بیش از همیشه بر همگان آشکار شده؛ اول اینکه نسل جدید جوانان فلسطینی از پیشینیان خود واقعا شجاع‌تر، هوشمندتر، مصمم‌تر، فداکارتر و آماده‌تر هستند و نهضت رهایی‌بخش فلسطین نیز از هشتاد سال گذشته خودش، خیلی پویاتر و منسجم‌تر و موفق‌تر است و دوم اینکه رژیم اشغالگر مطابق عملکرد وحشیانه خودش، نشان می‌دهد که هیچ امیدی به بقا و استمرار ندارد، وگرنه محال بود که چنین دیوانه‌وار به مردم عادی فلسطین در بازار و خانه و مدرسه و مسجد و بیمارستان حمله کرده و کودکان و زنان و سالخوردگان را بمباران کند و آب و غذا و برق و گاز و سوخت مردم محاصره شده غزه را قطع کند.

رامین ادامه داد: نکته حساس و سرنوشت ساز این است که بعد از انحلال و فروپاشی اسرائیل، با قبائل مختلف بنی‌اسرائیل چه باید کرد و طرح ولایی ما برای این جماعتی که «اهل کتاب» هستند، در تمدن نوین اسلامی چه خواهد بود؟ البته این بحث مستقل دیگری را می‌‍طلبد که برای افکار خواص و نخبگان جهان خیلی مهم و برای خط مشی قبائل مختلف «بنی‌اسرائیل» در مقابله با «اسرائیل» هم اثرگذار و سرنوشت ساز خواهد بود.

خون‌خواهان قیام می‌کنند

وی افزود: با یک نگاه عاشورایی به حماسه غزه و تراژدی هشتاد سال اشغال فلسطین، از این پس اشرار جنایتکار یهودی در سرتاسر جهان تحت تعقیب خون‌خواهان قربانیان فلسطین قرار خواهند گرفت و آنهایی که اینک «گرسنه و تشنه» زیر بمباران صهیونیست‌ها جان می‌دهند، ارواح مظلومشان به زودی «قیام خون‌خواهان» را پدید می‌آورند.

رامین خاطرنشان کرد: خوب است آل‌یهود، دو تاریخ را خوب مطالعه کنند: یکی ماجرای کربلا و عوارض آن تا همین دوران معاصر را؛ و یکی تعقیب و گریز سه هزار ساله بنی‌اسرائیل در غرب. بنابراین بهتر است که نفرت تاریخی جهانیان را علیه خود و سایر بنی‌اسرائیل نشورانند؛ وگرنه متولیان خون مظلومان غزه بسیار خواهند شد و رفتارشان غیرقابل پیش‌بینی؛ آنچنان که انتقام همه خون‌هایی که از ملل محروم جهان با توطئه آنها و به دست ارتش‌های انگلیس و آمریکا ریخته شده، از صهیونیست‌ها گرفته خواهد شد!

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول