اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

انتقاد مصری از وزیر جهاد کشاورزی

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ضروری است در رابطه با افزایش ناگهانی قیمت کود، بهای گندم و سایر مطالبات کشاورزان نشستی با حضور وزیر برگزار شود.

انتقاد مصری از وزیر جهاد کشاورزی

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در نشست امروز مجلس در خصوص گران‌شدن کود و مشکلات موجود در زمینه کشاورزی، گفت: وزیر جهاد کشاورزی به فکر کشاورزان نبوده و هیچ اقدامی در رابطه با پرداخت پول گندم انجام نداده، همچنین پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی نیز تعطیل شده است درحالیکه کشاورزان با مشکلات بسیاری مواجه‌اند. ضروری است در جلسه‌ای در کمیسیون کشاورزی، وزیر نسبت به این مشکلات پاسخگو باشد.

وی در ادامه خطاب به رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، عنوان کرد: ضروری است در رابطه با افزایش ناگهانی قیمت کود، بهای گندم و سایر مطالبات کشاورزان نشستی با حضور وزیر برگزار شود که در نهایت مقرر شد ساعت ۱۲ روز آینده وزیر جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون کشاورزی درباره مباحث این حوزه پاسخ دهد.

لازم به ذکر است، رحمت الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس نیز در جلسه علنی امروز مجلس با انتقاد از افزایش قیمت کود کشاورزی گفته است: مطالبات گندم‌کاران تاکنون پرداخت نشده و برنج نیز روی دست کشاورزان باقی مانده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول