اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بازتاب غیبت کشتی ایران در مسابقات جهانی در رسانه آمریکایی

یک سایت آمریکایی نوشت که تیم ملی کشتی ایران به دلیل مشکل ویزا در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کند.

بازتاب غیبت کشتی ایران در مسابقات جهانی در رسانه آمریکایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان به دلیل مسائل سیاسی نتوانست در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان شرکت کند. این مسابقات در آلبانی برگزار می‌شود که این کشور از دادن ویزا به ملی‌پوشان ایران خودداری کرد. 

سایت آمریکایی Flowrestling در خبری به این موضوع اشاره کرد و نوشت: دولت آلبانی به تیم ملی ایران برای مسابقات جهانی زیر 23 سال روادید صادر نکرده است به همین دلیل تیم ملی ایران در 2 رشته آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی شرکت نخواهد کرد.

اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون کشتی ایران حدود یک ماه است که از این مشکل مطلع بوده و تمام تلاش خود را برای همکاری با دولت آلبانی انجام داده‌اند. با این حال به "دلایل سیاسی" دولت آلبانی از اعطای ویزا خودداری کرد. مسائل مربوط به ویزا یک مشکل عادی در کشتی بین‌المللی است و اتحادیه جهانی قبلاً یک بار در سال جاری مکان مسابقات جهانی زیر 23 را از تامپره فنلاند به تیرانا در آلبانی تغییر داده است. این تغییر برای اطمینان از پذیرش ورزشکاران روسیه و بلاروس به دلیل جنگ مداوم با اوکراین انجام شد.

این سایت در پایان نوشت: ایران قرار بود تیم قدرتمندی را به مسابقات جهانی زیر 23 سال بیاورد که 5 کشتی‌گیر آن در بین 20 کشتی‌گیر برتر رنکینگ بین‌المللی آزاد مردان قرار داشتند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول