اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

نمایندگان مجلس به ۱7 وزیر از 19 وزیر در هفته گذشته تذکر دادند

نمایندگان مجلس در هفته گذشته در خصوص موضوعات متعددی به ۱7 وزیر تذکر کتبی دادند ,و تنها وزیر اطلاعات و دفاع از مجلس تذکر نگرفتند.

نمایندگان مجلس به ۱7 وزیر از 19 وزیر در هفته گذشته تذکر دادند

 به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا‌، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از روز دوشنبه سوم مهرماه بررسی برنامه هفتم توسعه کشور را در دستور کار خود قرار داده‌اند و طی روزهای شنبه الی چهارشنبه هر هفته بعضا در ۲ و سه نوبت کاری صبح، بعدازظهر و شب به بررسی لایحه برنامه مذکور پرداختند. نشست علنی مجلس شورای اسلامی در هفته گذشته از روز‌‌ شنبه تا چهارشنبه تشکیل شد که در روزهای شنبه، یکشنبه،  سه‌شنبه در سه نوبت و در روز دوشنبه و چهارشنبه در ۲ نوبت برگزار شد.

در روز‌های شنبه، یکشنبه‌، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه نمایندگان مجلس در خصوص موضوعات متعددی به ۱۷ وزیر تذکرات کتبی دادند. تنها وزیر اطلاعات و وزیر دفاع از مجلس تذکر نگرفتند و همه وزرا از مجلس تذکر گرفتند. 

*تذکر ۱۳۵ نماینده به احمد وحیدی  وزیر کشور

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان؛  لزوم حل مشکلات حفاظتی و امنیتی حرم شاهچراغ.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان : لزوم تحقق وعده بسته شدن سایت زباله سراوان.

-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در خصوص بررسی موضوع رفتار پنهان و آشکار مسئولین اقلیم کردستان عراق در خصوص تمامیت ارضی کشور و استان آذربایجان غربی.

-تذکر احمد مرادی نماینده بندرعباس؛ در خصوص لزوم تسریع در ارتقای روستای شمیر به شهر در بندرعباس.

-تذکر  علی آذری نماینده قوچان؛ در خصوص لزوم تسریع در جبران خسارت های وارد شده ناشی از سیل به روستاهای حوزه انتخابیه و خراسان رضوی.

-تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان،  لزوم تخصیص عادلانه اعتبارات ستاد اربعین به طرح‌های عمران شهری و جاده‌ای شهرستان اسدآباد

-تذکر جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت و جمعی  از نمایندگان مبنی بر ضرورت تسریع در ارتقاء مرکز دهستان‌های آقا سید شریف، سراوان، زیباکنار و اسلام‌آباد.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و تعداد ۱۸ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در پرداخت خسارات سیل ناریان در طالقان.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میاندرود و تعداد ۱۲ نفر از نمایندگان؛ درباره ضرورت تکمیل صنعت زباله سوز در شهرستان های ساری و میاندرود.

-تذکر شهباز حسن‌پور بیگلری لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف مهاجران غیرقانونی در کشور.

-تذکر محمدرضا احمدی به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان لزوم تحقق وعده رئیس جمهور به مسئولان استان گیلان در خصوص رفع مشکلات ناشی از پسماند زباله سراوان.

-تذکر پرویز اوسطی به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان لزوم تخصیص ماشین آلات خدمات و عمرانی مورد نیاز شهرداری شهر مالوجه در شهرستان قروه.

-تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی، لزوم رسیدگی به عدم پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل وصولی مالیات بر ارزش افزوده در ۵ ماه گذشته.

-تذکر سید سلمان نماینده ارومیه، بررسی موضوع رفتار پنهان و آشکار مسؤولین إقلیم کردستان عراق در خصوص تمامیت ارضی کشور و استان آذربایجان غربی.

*تذکر۳۱۷ نماینده به محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان؛ ضرورت اقدام لازم جهت تثبیت قیمت برنج.

-تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار؛ لزوم تخصیص اعتبار جهت حل مشکل کانال‌های آبرسانی کشاورزی در شهرستان رودبار

 -تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به همراه ۲۲ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران نیروهای شرکتی منابع طبیعی استان اصفهان.

_تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر؛ لزوم استفاده از ظرفیت سیلوی صدهزار تنی شرکت گندمکاران اصفهان.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر؛ لزوم بازدید از مناطق کشاورزی شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار به منظور برآورد و پرداخت خسارت ناشی از قطع ناگهانی آب.

-تذکر احمد محرم‌زاده نماینده اهر به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان  لزوم رسیدگی به عدم پرداخت خسارت کشاورزان توسط صندوق بیمه کشاورزی.

-تذکر علی جدی نماینده شیروان لزوم تسریع در پرداخت کامل مطالبات کشاورزان.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک ضرورت رسیدگی به کمبود سویا جهت مرغداری‌ها.

تذکر جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی نماینده رشت به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان لزوم افزایش دقت در تنظیم بازار برنج و جلوگیری از توزیع برنج وارداتی در فصل برداشت برنج.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛  تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از معطلی گندمکاران در زمان تحویل گندم به سیلوها.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت بهای کلزای خریداری شده از کشاورزان حوزه انتخابیه.

-تذکر سید محمد رضا میرتاج الدینی نماینده تبریز در خصوص لزوم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی.

-تذکر محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان، لزوم پیگیری امهال وام‌های مربوط به دامداران.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ  به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان، ضرورت تنظیم بازار برنج.

-تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لزوم توجه به اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان رودبار در سفر رئیس جمهور به استان گیلان.

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان، ضرورت رعایت تناسب هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده برنج با قیمت خرید تضمینی برنج اعلام شده توسط وزارت جهاد کشاورزی.

-تذکر محمدرضا احمدی‌ نماینده رشت، ضرورت خرید تضمینی برنج کشاورزان شمال کشور.

-تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان، لزوم تسریع در پرداخت مطالبات چایکاران و خرید تضمینی برنج.

-تذکر مجتبی بخشی‌پور نماینده ایلام آباد غرب و دالاهو، لزوم تسریع در پرداخت مطالبات کشاورزان گندمکار و اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم.

-تذکرعلی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان مبنی بر ضرورت پرداخت به موقع پول خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم.

-تذکر رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان  مبنی بر لزوم تسریع در اقدام لازم جهت تثبیت قیمت برنج در گیلان و حل بحران خرید برنج کشاورزان.

-تذکر احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان مبنی بر لزوم تسریع در پرداخت وجه گندم و تسهیلات خشکسالی.

-تذکرعلی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان؛ لزوم تعیین تکلیف وضعیت استخدامی کارشناسان ناظر جهاد کشاورزی.

-تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو؛ درباره ضرورت پیگیری و تعیین تکلیف وضعیت استخدام و تداوم خدمت ناظرین جهاد کشاورزی و منابع طبیعی.

تذکر روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده ارومیه؛ لزوم تهیه برنامه مدون برای الگوی کشت در حوزه آبخیز دریاچه ارومیه.

-تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد و تعداد ۳۵ نفر از نمایندگان لزوم تسریع در اجرای طرح های آبخیزداری لایروبی و مستحکم سازی بندهای خاکی و دیواره های ساحلی رودخانه ها در آستانه فصل بارش.

-تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد و تعداد 35 نفر از نمایندگان ؛ لزوم تسریع در اجرای طرح های آبخیزداری لایروبی و مستحکم سازی بندهای خاکی و دیواره های ساحلی رودخانه ها در آستانه فصل بارش.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک : لزوم بازنگری در اولویت واردات انبه به کشور و ضرورت اولویت‌دهی به کالاهای اساسی مردم.

-تذکرعلی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان : لزوم حمایت ویژه از دامداران و چاره‌اندیشی برای کاهش قیمت گوشت.

-تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد  غرب ؛ درباره لزوم تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی و باغات مردم گهواره و ریجاب از توابع شهرستان های دالاهو و بخش مرکزی اسلام آباد غرب.

*تذکر۲۱۶ نماینده به علی اکبر محرابیان وزیر نیرو

-تذکر سید محمد رضا میر‌تاج‌الدینی نماینده تبریز به همراه ۴۸ نماینده، قطعی آب و برق در واحد‌های صنعتی و تولیدی مستقردر شهرهای صنعتی و خسارت‌های وارده ناشی از آن.

_تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار؛ ضرورت رسیدگی به وضعیت ناپایدار آبرسانی شهرها و روستاهای شهرستان رودبار

_تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار؛ ضرورت تسریع راه اندازی مجدد شرکت کفش گنجه رودبار.

-تذکر روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز؛ لزوم حل مشکل قطعی مکرر و طولانی مدت آب و برق مناطق مختلف تبریز و همچنین لزوم رسیدگی به تکرار و بی نظمی در قطعی برق صنایع استان آذربایجان شرقی و زیان صنعتگران.

-تذکر فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ  مبنی بر لزوم به رسیدگی به محرومیت مردم ۶۰ روستای حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ از آب شرب.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر؛ لزوم تخصیص پساب به کشاورزان  مزارع فیروز آباد جنوبی و صحرای حسن آباد شهرستان شاهین شهر و میمه.

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر، ضرورت تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب و ارتقاء کیفیت تصفیه خانه پیرانشهر.

- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت ؛ درباره ضرورت تسریع در احداث تصفیه خانه دو شهر نلاس شهرستان سردشت.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر ، ضرورت رسیدگی و ساماندهی وضعیت ۵۲ روستای شهرستان سردشت که با تنش آبی روبه رو هستند.

 -تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ در مورد ضرورت تسریع در ترمیم و تکمیل تاج آبگیر تصفیه خانه سردشت.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر ، ضرورت احداث تصفیه خانه فاضلاب برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان و تعداد ۱۲ نفر از نمایندگان؛ درباره ضرورت تسریع در شروع عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شهر دلبران شهرستان قروه.

-تذکر پرویز اوسطی و تعداد 25 نفر از نمایندگان ؛ در خصوص ضرورت بازنگری در تمدید دوره قطعی برق و کاهش خسارات کشاورزی.

-تذکر احمد راستینه نماینده شهرکرد ؛ ضرورت تسریع در افتتاح طرح آب بن بروجن با توجه به شرایط اضطراری تامین آب شرب.

-تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد و تعداد ۳۰ نفر از نمایندگان ؛ لزوم لایروبی مسیرها و رودخانه ها با توجه به پیش بینی بارش های زیاد.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده دهگلان و تعداد ۱۷ نفر از نمایندگان ؛ درباره ضرورت تسریع در عملیات اجرایی احداث خطوط نفوذی برق رسانی به چاه های آب و واحدهای تولیدی بخش های کشاورزی استان کردستان.

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در واگذاری و نصب کنتورهای هوشمند کشاورزی.

-تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم تعیین تکلیف روستاهای حاشیه رودخانه سفیدرود

-تذکر حسین حقوردی نماینده شهریار به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی انتقال آب به شهرستان‌های شهریار و ملارد.

-تذکر مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو ، لزوم بازنگری در قطع برق چاه‌های کشاورزی و رسیدگی به خسارت کشاورزان

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار؛ لزوم تخصیص پساب به کشاورزان شهرستان شاهین شهر و میمه.

*تذکر ۲۱ نماینده به امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه

-تذکر عبدالجلال ایری نماینده کرد کوی؛ لزوم اجرای دیپلماسی لازم و تعهد آفرین در قبال مسأله ورودی رودخانه ولگا به دریای خزر از سمت روسیه

تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان لزوم تعیین تکلیف روستاهای حاشیه رودخانه سفیدرود.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت تسریع در تکمیل شبکه فاضلاب و ارتقاء کیفیت تصفیه‌خانه پیرانشهر.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب برای شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر ، لزوم تخصیص پساب به کشاورزان مزارع فیروزآباد جنوبی و صحرای حسن آباد شهرستان شاهین شهر و میمه.

-تذکر احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان مبنی بر ضرورت افزایش تعاملات دیپلماسی اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه.

*تذکر ۲۸۹ نماینده به وزیر مهرداد بذرپاش راه و شهرسازی

-تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و جمعی از نمایندگان ؛ لزوم جلوگیری از تداخل حریم بخش شهر آفتاب در شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم

_تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر؛ لزوم تسریع در اصلاح لوب خروجی آزادراه معلم از سمت شاهین شهر به خرزوق و ضرورت نصب روشنایی در تقاطع غیر همسطح پل هوایی خرزوق بر روی آزاد راه معلم.

_تذکر حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان ؛ ضرورت راه اندازی قطار بندر ماهشهر به تهران با وجود امکانات مناسب و ایستگاه های قطار در این شهر.

-تذکر فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان ؛ لزوم تسریع در ارائه زمین رایگان به خانواده‌های سه فرزندی و بالاتر مشمول قانون جوانی جمعیت.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 25نفر از نمایندگان ؛ لزوم نظارت بر قیمت اتوبوس، قطار، هواپیما به مرزهای زمینی و هواپیمایی کشور عراق در پیاده روی اربعین و جلوگیری از گران‌فروشی بلیت.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت محور سر دشت به مهاباد.

_تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت  به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تسریع در تکمیل طرح سنگر- سیاهکل و سراوان- پونل.

_تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تسریع در تعیین تکلیف آزادراه ایزدخواست فارس به اصفهان.

_تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه، در خصوص ضرورت تسریع در اجرای روکش آسفالت بزرگراه همدان- سنندج.

_تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد به همراه ۲۱ نفر از نمایندگان، لزوم تخصیص عادلانه اعتبارات ستاد اربعین به طرح‌های عمران شهری و جاده‌ای شهرستان اسدآباد.

-تذکر فاطمه رحمانی نماینده مشهد به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت رسیدگی به قیمت بالای بلیت قطار و هواپیما در بازارهای سیاه در خصوص زائرانص اربعین

-تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان، ضروت تخصیص عادلانه اعتبارات ستاد اربعین به طرح‌های عمرانی شهری و جاده‌های شهرستان قروه و دهگلان.

- تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان، ضرورت رعایت عدالت در تخصیص قیر و اعتبارات ملی به منظور اجرای طرح‌های هادی روستایی شهرستان‌های قروه و دهگلان.

-تذکر مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت احداث رمپ در ورودی و خروجی شهر منجیل.

-تذکر رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و جمعی از نمایندگان  مبنی بر لزوم تسریع در تکمیل طرح سراوان-سنگر به سیاهکل و پل روستای شیخ‌علی کلایه شهرستان لاهیجان.

-تذکر احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان خطاب به وزیر راه و شهرسازی مبنی بر لزوم تسریع در تکمیل بزرگراه اهر و مشکین‌شهر و گردنه گویجه‌ئیل.

-تذکر کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت مبنی بر ضرورت تسریع در بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان تازه تاسیس میرآباد.

-تذکر علی حدادی؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان مبنی بر لزوم ساماندهی بازار اجاره مسکن در شرایط بد اقتصادی فعلی.

-تذکر شهباز حسن‌پور بیگلری  نماینده بردسیر و سیرجان؛ لزوم تحقق‌بخشیدن به وعده دولت در حوزه ساخت مسکن.

-تذکر محمدصالح جوکار نماینده یزد  به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تسریع در شروع احداث آزادراه نطنز- اردکان- یزد- سیرجان.

-تذکر محمدمهدی زاهدی  نماینده راور و کرمان،  ضرورت تسریع در تکمیل دو بانده شدن مسیر کرمان – راور.

 -تذکر محمد مهدی زاهدی نماینده راور و کرمان ، ضرورت دوبانده کردن مسیر پر تردد گردشگری کرمان -  شهداد.

-تذکر غلامعلی کوهساری نماینده آزاد شهر و رامیان به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تسریع در بهسازی مسیر آزادشهر به شاهرود.

-تذکر شهباز حسن‌پور نماینده بردسیر و سیر جان؛ ضرورت تعیین تکلیف اجرای مصوبات دور اول رئیس جمهور به استان کرمان.

-تذکر شهباز حسن‌پور نماینده بردسیر و سیرجان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تعیین تکلیف طرح‌های ملی راه‌های روستایی در سطح کشور.

-تذکر شهباز حسن‌پور نماینده بردسیر و سیرجان؛ ضرورت تعیین تکلیف اجرای مصوبات دور اول رئیس جمهور به استان کرمان.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در تکمیل تونل جاده جدید هشتگرد.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان؛ لزوم تأمین مسکن برای جوانان در استان مازندران.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک؛ لزوم سرعت‌بخشی به مسکن ملی در سراسر کشور.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در اختصاص اعتبار برای تکمیل طرح احداث بزرگراه تمرچین – پیرانشهر به نقده در استان آذربایجان غربی.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در آسفالت راه‌های روستایی شهرستان‌های حوزه‌ انتخابیه.

-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه؛  ضرورت انتقال اداره کل راه آهن به ارومیه و تکمیل ایکس‌ری گمرک ارومیه.

-تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان؛  لزوم بازنگری در افتتاح زودهنگام آزادراه شیراز – اصفهان و توجه به عدم تکمیلی قطعه هفت.

-تذکرعلی حدادی نماینده ساوجبلاغ  به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان؛  لزوم تکمیل متروی کرج – هشتگرد و افزایش قطارها و استفاده از ظرفیت کامل این خط.

*تذکر۲۲۱ نماینده به بهرام عین الهی وزیر بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی

-تذکر احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر به همراه ۱۷نفر از نمایندگان، ضرورت استفاده از افراد توانمند و کار آمد در پست‌های مدیریتی.

-تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان؛  لزوم تامین اعتبار و تسریع در احداث بیمارستان حضرت امیر المومنین(ع) شهرستان اسد آباد.

-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان، لزوم استفاده از کارکنان فنی همجنس با مراجعه کنندگان در مراکز درمانی و تصویر برداری.

-تذکر مهدی عسگری نماینده مردم کرج به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان؛ لزوم اجرای دقیق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش ۲۰ درصدی دانشجویان پزشکی در مقطع عمومی.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 12 نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در تامین کار درمانی متخصص برای بیمارستان‌های درمانی شهرستان‌های نظر آباد و هشتگرد.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت برنامه ریزی برای احداث بیمارستان در شهرستان تازه تاسیس میر‌آباد.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش هزینه‌های دندانپزشکی برای دهک‌های پایین جامعه.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین به موقع داروی مورد نیاز کشور و ساماندهی بازار دارو.

-تذکر حسین حق وردی نماینده شهریاربه وزیر بهداشت در خصوص لزوم تامین کادر پزشکان متخصص و جراح برای بیمارستان ملارد.

-تذکر علی حدادی؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و جمعی از نمایندگان  مبنی بر لزوم رسیدگی به کمبود برخی اقلام دارویی و تامین کافی و به موقع داروها.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و تعداد ۲۹ نفر از نمایندگان درباره ضرورت استخدام پرستاران و رفع مشکل کمبود پرستار در کشور.

-تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور ؛ درباره ضرورت رسیدگی و برخورد قانونی با تخلفات رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور.

-تذکر غلامعلی کوهساری نماینده آزاد شهر و رامیان به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در آغاز ارتقاء بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی آزادشهر.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به همراه جمعی از نمایندگان؛  لزوم به کارگیری نیروهای متعهد و انقلابی در مدیریت علوم پزشکی مازندران.

_تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر ؛ درباره لزوم افزایش حمایت بیمه ها از درمان ناباروری.

-تذکر روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده ارومیه؛ ضرورت تخصیص آمبولانس به استان آذربایجان غربی.

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم انجام اقدامات موثر در مورد مشکل کمبود دارو به ویژه داروهای بیماران خاص در سراسر کشور.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در تأمین تجهیزات مورد نیاز شبکه‌های بهداشت در سه شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد.

*تذکر ۸۸ نماینده به جواد اوجی  وزیر نفت

-تذکر مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام آباد غرب ؛ لزوم تخصیص بخشی از اعتبارات مربوطه به مسؤولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو.

-تذکر حسین حقوردی نماینده شهریار به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در شروع عملیات اجرایی انتقال آب به شهرستان‌های شهریار و ملارد.

-تذکر جعفر قادری نماینده نماینده شیراز  به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان، ضرورت پاسخگویی در خصوص دلایل طولانی مدت صف‌های بنزین.

-تذکر احمد دنیا مالی، نماینده مردم بندر انزلی و جمعی از نمایندگان؛  مبنی بر لزوم ساماندهی قیمت سوخت کشتی‌ها و پرچم جمهوری اسلامی ایران و مالکیت ایرانی در دریای خزر.

-تذکرسید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز به همراه ۲۹ نفر از نمایندگان؛ مدیریت صحبح برای ناترازی بنزین و گازوئیل.

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر؛ درباره ضرورت تسریع در اتمام طرح های گازرسانی به روستاهای سه شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد.

*تذکر ۲۹۵ نماینده به سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر، ضرورت رسیدگی به وضع نابسامان بورس.

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان؛  ضرورت تسریع در واگذاری شرکت‌های وابسته به بانک‌ها مانند خاور و فومنات.

-تذکر فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان؛  لزوم اجرای مصوبات قانون بودجه و جوانی جمعیت در خصوص پرداخت ودیعه وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی برای خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر مشمول این قوانین توسط بانک‌های عامل.

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان، ضرورت تسریع در واریز عوارض ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور.

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر در خصوص لزوم پیگیری کمبود فضای آموزشی و رسیدگی به وضعیت نامطلوب و نابسامان بانک کشاورزی.

-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان، لزوم توقف تفویض اختیارات استانداران جهت افزایش قیمت نان.

-تذکر علی علی زاده برمی نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان، لزوم تسریع در پرداخت طلب گندمکاران.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان، لزوم پرداخت به موقع و آسان وام ازدواج با توجه به قانون جوانی جمعیت.

-تذکر زهره الهیان نماینده  تهران به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم رسیدگی به بی‌برنامگی و سرگردانی مردم در بانک‌ها برای دریافت ارز اربعین.

تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور و تعداد ۲۱ نفر از نمایندگان؛  لزوم استفاده از تمام ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این طرح.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان؛ لزوم تخصیص خط اعتباری مستقل برای سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیل بخش کشاورزی.

-تذکر شهباز حسن‌پور نماینده بردسیر و سیرجان؛  ضرورت مشخص کردن وضعیت جاماندگان سهام عدالت.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و تعداد ۲۰ نفر از نمایندگان؛ لزوم گشایش در ابلاغ تبصره 18 و 16 لایحه بودجه.

-تذکر علی حدادی نماینده نظرآباد و تعداد ۱۴ نفر از نمایندگان؛ ضرورت برنامه ریزی برای حل مشکلات تامین ارز دولتی اربعین برای سال آینده.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک؛  ضرورت نظارت بر درآمد اتباع بیگانه در کشور.

*تذکر۱۱۷ نماینده به عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: لزوم تسریع در تحویل ۳۷ دستگاه اتوبوس شهری خریداری شده توسط وزارت کشور جهت شهرستان‌های حوزه انتخابیه.

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی و جمعی از نمایندگان، مبنی بر لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم واردات خودرو با توجه به مصوبه قانون ساماندهی صنعت خودرو

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی در خصوص لزوم تسریع در لغو مجوز واردات برنج با توجه به مشکلات کشاورزان برای فروش محصول برنج.

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میاندرود و تعداد ۲۵ نفر از نمایندگان ؛ لزوم توجه به نوسازی ناوگان تراکتورهای کشور.

-تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور؛ درباره لزوم برخورد قانونی با تخلفات شرکت اگزوز خودرو نیشابور در زیرمجموعه ایران خودرو.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تذکر به خودروسازان درباره تأمین به موقع خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان. 

تذکر مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو؛ لزوم چاره‌اندیشی برای پیام دادن به خام‌فروشی محصولات معادن شهرستان اسلام آباد غرب.

-تذکر روح الله حضرت پور طلاتپه نماینده ارومیه؛ لزوم رسیدگی به تاخیر شرکت های خودروساز در واگذاری خودروهای ثبت نام شده در سامانه یکپارچه و بورس کالا.

-تذکر علی حدادی نماینده نظرآباد و تعداد ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ ضرورت تسهیل تولید و واردات خودرو و موتورسیکلت برقی و احداث زیرساخت های آن.

_تذکر شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف آیین‌نامه واردات خودرو.

*تذکر۴۸ نماینده به محمدعلی زلفی‌گل  وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

-تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان:  لزوم ارتقاء علمی دانشگاه گیلان و جلوگیری از حذف نیروهای انقلابی از بدنه مدیریتی دانشگاه.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر: لزوم دستور اقدام جهت حفظ و پایدار ماندن موسسه آموزشی سپهر خورزوق در استان اصفهان.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ عدم افزایش شهریه‌های دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سال تحصیلی پیش رو و نظارت دقیق بر اجرای آن.

تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده باخزر، لزوم بازنگری درباره توقف روند اخراج اساتید دانشگاه‌ها.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و تعداد ۳۰ نفر از نمایندگان؛  ضرورت مسئله‌محور کردن پایان‌نامه‌های کارشناسی اشد و دکتری و حمایت از صنایع مراکز علمی و پژوهشی کشور.

*تذکر ۱۳۱ نماینده به سید صولت مرتضوی باباحیدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

-تذکر مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد به همراه ۳۵نفر از نمایندگان؛  لزوم تسریع در پرداخت بیمه تکمیلی فرهنگیان

-تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار، ضرورت راه اندازی مجدد شرکت کفش گنجه رودبار.

_تذکر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در پرداخت بیمه تکمیلی فرهنگیان.

تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت احداث مجتمع فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستان پیرانشهر.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر: ضرورت جبران عقب‌ماندگی و کمبود فضای آموزشی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان؛  ضرورت رسیدگی به ضعف مدیریت در شرکت دخانیات.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ؛ در خصوص لزوم اقدام برای ارتقاء درمانگاه تخصصی نظرآباد به فوق تخصصی و لزوم تسریع در احداث بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حذف شرکت های واسط.

-تذکرحسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان، لزوم تدبیر در اعلام اخبار مربوط به بازنشستگان.

-تذکر کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت مبنی بر ضرورت تسریع در تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان سردشت و تامین نیروی انسان و پژشکان متخصص مورد نیاز.

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر ؛ درباره لزوم افزایش حمایت بیمه ها از درمان ناباروری.

*تذکر۳۳۱ نماینده به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر ضرورت جبران عقب‌ماندگی و کمبود فضای آموزشی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

_تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان؛  ضرورت تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت و فراهم کردن شرایط استخدام دائم آنها.

_تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر در خصوص لزوم پیگیری کمبود فضای آموزشی و رسیدگی به وضعیت نامطلوب و نابسامان بانک کشاورزی.

_تذکر کیومرث سرمدی واله  نماینده اسد آباد به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان، لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام استخر دانش‌آموزی، کانون فرهنگیان و مدرسه شهرک یادگار امام شهر اسدآباد.

-تذکر روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران ، لزوم بررسی گزارش‌های منتشر شده از اجاره برخی از مدارس دولتی تهران به دانشگاه علمی کاربردی و مدارس غیردولتی.

-تذکر محمدعلی محسنی بندپی؛ لزوم رسیدگی به ترک زودهنگام منطقه محل خدمت توسط معلمان تعهددار.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت رسیدگی به تفاوت حقوق دریافتی بین نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و سایر نیروها و ترمیم حقوق سرایداران و خدمتگزاران شاغل در مدارس.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان.

-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در تکمیل مدارس نیمه تمام سه شهرستان پیرانشهر، سردشت و میرآباد.

-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور و تعداد ۲۵ نماینده ؛ لزوم رفع مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان.

-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور و تعداد ۲۵ نماینده ؛ لزوم رفع مشکلات بیمه تکمیلی فرهنگیان.

-تذکر حسین رجائی نماینده لنجان و تعداد ۴۱ نفر از نمایندگان ؛ ضرورت تعیین و تکلیف نیروهای خرید خدمات و برون سپار در وزارت آموزش و پرورش.

-تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و تعداد ۴۰ نفر از نمایندگان ؛ لزوم اجرای تعهدات وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف معلمین خرید خدمات طرح مهرآفرین، حق التدریس و طرح امین.

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان؛  لزوم پاسخگویی در مورد علت عدم ساماندهی صندوق ذخیره فرهنگیان.

-تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی  به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان؛ ضرورت حل مشکلات فرهنگیان در مورد بیمه‌های تکمیلی.

-تذکر سید جلیل میرحمدی نماینده میبد به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت جبران عقب ماندگی و کمبود فضای آموزشی در سه شهرستان میرآباد، سردشت و پیرانشهر.

*تذکر۳۹ نماینده محمد مهدی اسماعیلی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

-تذکر مجید بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در خصوص لزوم اعمال حق مناطق جنگی برای پرسنل کتابخانه های عمومی حوزه انتخابیه.

-تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان، لزوم جلوگیری از حضور طرفداران اغتشاشگران در رسانه ملی.

-تذکر کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت  مبنی بر ضرورت تسریع در تجهیز و تعمیر سالناداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر.

-تذکر غلامعلی کوهساری  نماینده آزاد شهر و رامیان  به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان؛  ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی آزادشهر و خان ببین.

-تذکر روح الله حضرت‌پور نماینده ارومیه؛ عدم صدور مجوز برای چاپ کتب به زبان ترکی.

*تذکر ۷۶ نماینده به عیسی زارع پوروزیر ارتباطات

_تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه، در خصوص ضرورت رفع مشکل آنتن دهی اپراتورهای مختلف در حوزه انتخابیه.

-تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار، ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان قطعی تلفن‌های ثابت در شهرستان رودبار.

-تذکر جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان و جمعی از نمایندگان؛  مبنی بر ضرورت تسریع در احداث مرکز داده‌ها در شهر شیراز.

-تذکر جعفر قادری، نماینده مردم شیراز و زرقان و جمعی از نمایندگان؛  مبنی بر ضرورت تسریع در تأمین ارتباطات سیار و اینترنت روستاها.

-تذکر کیومرث سرمدی واله نماینده اسد آباد به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان؛  ضرورت تسریع در رفع مشکل آنتن‌دهی روستاهای شهرستان اسدآباد.

-تذکر علی حدادی نماینده نظرآباد و تعداد  ۲۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم حل مشکل سرعت پایین اینترنت.

_تذکر جعفر قادری نماینده شیرازبه همراه ۲۸ نفر از نمایندگان؛ ضرورت کمک به حل مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سکوهای اجتماعی داخلی.

*تذکر سه نماینده به سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

-تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میاندرود،؛ درباره لزوم پاسخگویی در خصوص عدم ثبات مدیریتی در گردشگری استان مازندران.

-تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب؛ ضرورت برنامه ریزی برای حفظ، نگهداری، بازسازی و مرمت تپه چغاگاوانه و آتشکده شیان در اسلام آباد غرب.

-تذکر احمد محرم زاده نماینده مردم اهر و هریس و جمعی از نمایندگان؛  مبنی بر لزوم پیگیری ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب‌الدین و پوشش سربازان تاریخی اهر.

*تذکریک  نماینده به امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری

-تذکر مجتبی بخشی‌پور؛ لزوم چاره‌اندیشی برای قطعی‌های مکرر سامانه ثبت الکترونیک دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر اسناد رسمی.

‌*تذکریک  نماینده به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان

-تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه؛  ضرورت تکمیل خانه جوان شهرستان ارومیه.

*تذکر۴۹۶ نماینده  به آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان؛ لزوم بازنگری در سیاست های اقتصادی و تنظیم بازار تولیدات داخلی به خصوص محصولات کشاورزی.

-تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب، ضرورت رسیدگی فوری به وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر: لزوم حذف یا رفع مشکلات موجود سامانه رهتاب مختص زنجیره فروش گوشت مرغ.

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان؛ لزوم حل مشکلات حفاظتی و امنیتی حرم شاهچراغ.

-تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار و جمعی از نمایندگان ؛ مبنی بر ضرورت تکمیل اجرای طرح راه‌آهن ریلی ازنا به الیگودرز به اصفهان

-تذکر فتح الله توسلی نماینده بهار به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان؛  لزوم رسیدگی به وضعیت نابسامان اقتصادی و افزایش نظارت بر قیمت‌ها.

-تذکر صمدالله محمدی نماینده بافت به همراه ۴۴ نفر: ضرورت اصلاح و بازگرداندن لایحه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان؛ لزوم تحقق وعده بسته شدن سایت زباله سراوان.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر،  ضرورت تأمین نیرو و تجهیزات مورد نیاز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر ضرورت برخورد با دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌هایی که ارائه خدمات آنها منوط به دریافت کپی مدارک هویتی است.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ  همراه ۴۷ نفر از نمایندگان؛  ضرورت افزایش توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی.

-تذکر حدادی نماینده ساوجبلاغ؛ در خصوص لزوم اقدام برای ارتقاء درمانگاه تخصصی نظرآباد به فوق تخصصی و لزوم تسریع در احداث بیمارستان تامین اجتماعی هشتگرد و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حذف شرکت های واسط.

-تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت؛ در خصوص ضرورت حمایت صندوق محیط زیست از نوسازی تاکسیرانی.

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، در خصوص لزوم تسریع در احقاق حق شهرداری شاهین شهر از محل طرح ورزشگاه اصفهان.

-تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان؛ در خصوص ضرورت تسریع در پرداخت طلب گندمکاران.

- تذکر بهزاد رحیمی نماینده  بانه و ۲۷ نفر از نمایندگان، لزوم تسریع در پرداخت طلب گندمکاران.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت؛ ضرورت خرید تضمینی برنج کشاورزان شمال کشور.

-تذکر حسین محمد صالحی دارانی نماینده فریدونشهربه رئیس جهور، ضرورت ترمیم حقوق و مزایای نیروی انتظامی.

-تذکر بهزاد رحیمی نماینده بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی، مطالبات گندم کشاورزان

-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر ، لزوم تکمیل حفر دو حلقه چاه ژرف در شهرستان شاهین شهر، میمه و برخوار.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر؛ لزوم تکمیل حفر دو حلقه چاه در شهرستان شاهین‌شهر در حوزه انتخابیه.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، درباره لزوم تسریع در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور؛ در مورد لزوم رسیدگی به اخراج رئیس شورای کارگری شرکت اگزوز خودروی نیشابور پس از افشای فساد مالی و تخلفات این شرکت.

-تذکر امیرقلی جعفری بروجنی و تعداد ۱۴ نفر از نمایندگان؛ در مورد لزوم تسریع در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری.

-تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و بورخوار و جمعی از نمایندگان؛ مبنی بر ضرورت تکمیل اجرای طرح راه‌آهن ریلی ازنا به الیگودرز به اصفهان.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛ ضرورت تسریع در تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این طرح.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان؛  ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان ساوجبلاغ.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان نظرآباد.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان چهارباغ.

-تذکر محمدرضا احمدی به همراه ۱۶ نفر از نمایندگان؛ لزوم تحقق وعده رئیس جمهور به مسئولان استان گیلان در خصوص رفع مشکلات ناشی از پسماند زباله سراوان.

-تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر؛  لزوم رسیدگی به عدم پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل وصولی مالیات بر ارزش افزوده در ۵ ماه گذشته.

-تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر، ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان.

- تدکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر؛  ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج افراد در نوبت انتظار.

-تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان؛  لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم نظارت و ساماندهی بازار و افزایش قیمت کالاهای اساسی.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه جمعی از نمایندگان؛  لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری شهر هشتگرد.

-تذکر پرویز اوسطی نماینده دهگلان و تعداد ۱۵ نفر از نمایندگان؛ در مورد ضرورت تخصیص اعتبارات آبخیزداری مصوب سفر رئیس جمهور به استان کردستان توسط سازمان برنامه و بودجه.

-تذکر احمد راستینه نماینده شهرکرد و تعداد ۲۴ نفر از نمایندگان؛ لزوم تسریع در تخصیص اعتبارات استان های سردسیر.

 -تذکراحمددراستینه نماینده شهر کرد؛ ضرورت تخصیص اعتبارات عمرانی مصوب سفر رئیس جمهور.

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان؛ ضرورت تسریع در پاسخگویی به استعلام‌های زیست محیطی.

-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک؛ ضرورت تسریع در واردات خودرو.

-تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان؛ لزوم حل مشکلات حفاظتی و امنیتی حرم شاهچراغ.

-تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه ۱۳ نفر از نمایندگان : لزوم تحقق وعده بسته شدن سایت زباله سراوان

-تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان؛ لزوم جبران خسارات متعدد ناشی از قطعی مکرر و روزانه برق چاه‌های آب کشور.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول