اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهاجم تیم ملی نوجوانان: دست کمی از برزیل و انگلیس نداریم

مهاجم تیم ملی نوجوانان گفت: تیم ما دست کمی از برزیل و انگلیس ندارد.

مهاجم تیم ملی نوجوانان: دست کمی از برزیل و انگلیس نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کسری طاهری پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال درمورد روند آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: حدود یک سال است در اردوهای زیادی شرکت کرده‌ایم. هرچند بازی‌‌های دوستانه سطح بالایی نداشتیم اما توانستیم بازی‌هایی را فراهم کرده و در برخی تورنمنت‌های بین‌المللی هم شرکت کردیم. خدا را شکر  روند رو به پیشرفت‌مان خیلی خوب بوده و حسین عبدی نیز زحمات زیادی برای این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است. امیدوارم نتیجه زحمات‌مان را بگیریم.

وی درمورد رقابت با بزرگانی مثل برزیل و انگلیس در جام جهانی و هم گروهی با تیم ناشناخته‌ای مثل نیوکالدونیا، گفت: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت. این تیم‌ها نیز شرایط خاصی دارند اما قرار نیست به اسم برزیل و انگلیس نگاه کنیم. قطعا آنها بازیکنان بزرگی دارند که در بهترین آکادمی‌ها پرورش می‌بینند ولی ما هم دست کمی از این تیم‌ها نداریم. امیدوارم همانگونه که مقابل کره جنوبی و ژاپن بازی کردیم، برابر این حریفان نیز بازی کنیم. 

مهاجم تیم ملی نوجوانان درمورد میزان شناخت خود از حریفان، توضیح داد: بازی حریفان را دیده و آنالیز کردیم. با آنها آشنایی داریم و فیلم‌هایشان را دیده‌ایم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول