اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نعمتی: حکیم به عالیشاه بی احترامی کرد و اگر من حرفی زدم عذرخواهی می کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درگیری از سمت حکیم بود که به امید عالیشاه بی احترامی کرد و اگر چیزی گفته ام که او ناراحت شده من از او عذرخواهی می کنم.

نعمتی: حکیم به عالیشاه بی احترامی کرد و اگر من حرفی زدم عذرخواهی می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس در پایان دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: همه جوره تلاش کردیم، اما متاسفانه  فکر می‌کنم در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم. واقعا متاسف و شرمنده هوادارانی هستیم که در این هوا به ورزشگاه آمدند. قطعا جبران خواهیم کرد و امیدوارم که بتوانیم دوباره آنها را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی بعدی شما با تیم سپاهان است و بازی سختی به نظر می رسد و بعد از آن هم با تیم النصر بازی خواهید داشت، آیا از این مسیر سخت می توانید عبور کنید، گفت: یک مقدار فشردگی بازی ها زیاد است، اما قطعا باید از این مسیر سخت به خوبی عبور کنیم و امیدواریم که دوباره از هفته بعدی که با تاجیکستان بازی داریم بتوانیم استارت برد را بزنیم.

نعمتی در واکنش به این سوال که حکیم نصاری از دست شما ناراحت است و او مدعی شده که شما الفاظ خوبی علیه او استفاده نکرده اید، اظهار داشت: فکر می کنم درگیری از سمت حکیم بود که به امید عالیشاه بی احترامی کرد. به هر حال عالیشاه کاپیتان تیم ما است و قطعا رفتار حکیم به من برمی‌خورد. فکر می‌کنم در درگیری یک مشت به صورت من زدند و اگر چیزی گفته ام که او ناراحت شده، قطعا او شروع کرده اما من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گل دومی که پرسپولیس خورد آیا  توپ از روی خط عبور کرده بود یا خیر، گفت: من نمی‌دانم. باید اجازه دهیم کارشناسان تشخیص دهند. فکر می‌کنم هفته گذشته من یک چیزی گفتم که به بعضی ها برخورده بود و قطعا حرف حق را گفته بودم. فکر می‌کنم یک سال قهرمان شده‌اند و قراردادهای آنها به اندازه ای سنگین بوده که حالا به ما متلک می اندازند که قراردادهایتان را کم کنید. فکر می‌کنم همه دیدند که برای رسیدن به این تیم چه کار کردم. قطعا حرف هایی که آنها می‌زنند را قبول ندارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول