اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اولین نشست آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد

اولین نشست آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

اولین نشست آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین روز از سلسله نشست‌های آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، عملکرد سه رشته پارادوچرخه سواری، پاراتنیس روی میز و پاراتیراندازی با کمان با حضور جوانمرد دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، مریم کاظمی پور نایب رییس بانوان، سلگی معاون ورزش قهرمانی و نیری مدیرحوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر حسن زاده معاون کاروان اعزامی و نیز مسئولین فدراسیونهای همکار مورد بررسی قرار گرفت.
 
در اولین نشست عملکرد رشته پارادوچرخه سواری که  در این دور از مسابقات با چهار نماینده موفق به کسب یک نشان برنز شد با حضور فرهاد عصفوری سرمربی تیم و نیز حمید عطااللهی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در نشست دوم  عملکرد رشته پاراتنیس روی میز که با ۴ ورزشکار موفق به کسب یک نشان برنز انفرادی و یک نشان برنز دوبل شده بود بررسی شد. سیما لیموچی مسئول کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز و مجید احتشام زاده سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز در این نشست حضور داشتند.

در پایان رشته پاراتیراندازی با کمان که با ۱۱ ورزشکار موفق به کسب ۵ نشان طلا ( ۳ مدال در بخش انفرادی، یک مدال در بخش میکس و یک مدال در بخش دوبل)، یک نقره ( انفرادی) و ۳ برنز ( یک مدال در بخش انفرادی، یک مدال در بخش میکس و یک مدال در بخش دوبل) شده بود با حضور شعبانی بهار رییس فدراسیون و مجید کهتری سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت.

کمال جوانمرد در خصوص این نشست ها گفت: اقدامات مرتبط با بازی های پاراآسیایی هانگژو در سه بخش خلاصه می شود؛ قبل از بازی ها که بیشتر معطوف به تدارکات و برنامه های آماده سازی ورزشکاران بود، حین بازی ها که با زحمات کادر اجرایی و لطف خداوند منجر به نتیجه خوبی شد و در نهایت پس از بازی ها که اختصاص به بررسی عملکرد تیم ها و کالبد شکافی نقاط ضعف و قوت دارد.

وی افزود: این اقدام با جدیت آغاز شده و در مورد همه رشته ها این جلسات را خواهیم داشت تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت مان بتوانیم عملکرد مطلوبی در بازی های پاراالمپیک پاریس ۲۰۲۴ داشته باشیم. 

غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز به منظور جمع بندی مطالب ارائه شده در بخش پایانی همه جلسات حضور یافت. 

در ادامه جلسات آسیب شناسی، امروز (یکشنبه ۲۱ آبان) عملکرد رشته های گلبال آقایان و بانوان، جودو و پارادو ومیدانی نابینایان و کم بینایان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول