اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  هنر و رسانه

الهام غفوری: فرقی ندارد «پایتخت» فیلم سینمایی باشد یا سریال

الهام غفوری تهیه کننده سریال پر مخاطب پایتخت گفت: اولین چیزی که در اولویت قرار گرفته، طرح فیلمنامه و داستان است. طرح فیلمنامه مطرح می کند که قابلیت تبدیل به فیلم سینمایی و سریال را دارد یا خیر.

الهام غفوری: فرقی ندارد «پایتخت» فیلم سینمایی باشد یا سریال

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا در خصوص ساخت فصل جدید این سریال گفت: همان طور که مدیر سیمافیلم گفته اند، کلیه برندهای تلویزیونی که ظرفیت سینمایی شدن را داشته باشند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرند. در مورد پایتخت باید بگویم که اولین چیزی که در اولویت قرار گرفته، طرح فیلمنامه و داستان است. طرح فیلمنامه مطرح می کند که قابلیت تبدیل به فیلم سینمایی و سریال را دارد یا خیر.

وی افزود: در حال حاضر این مباحثی که مطرح شده است، در حال بررسی بین سیمافیلم و سازندگان است.

غفوری ادامه داد: آنچه اهمیت دارد این است که با توجه به توقعات مخاطبین و رسالت سیمافیلم، تیم سازنده پایتخت بتواند محصولی را ارائه دهد که پاسخگوی این نیاز اجتماعی باشد تا مورد توجه مردم قرار گیرد؛ حال فرقی نمی کند که در قالب فیلم سینمایی و یا سریال تلویزیونی باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول