اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

علی نژاد: متفاوت بودن حقوق بین ورزشکاران اختلاف ایجاد می کند

کارشناس خبره کمیته ملی المپیک گفت: اینکه حقوق را به 200 میلیون تومان برسانیم ارزشمند است و باعث ایجاد انگیزه برای ورزشکاران می شود.

علی نژاد: متفاوت بودن حقوق بین ورزشکاران اختلاف ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی علی نژاد کارشناس خبره کمیته ملی المپیک در حاشیه نشست این کمیته، پس از توضیحات خسروی وفا درخصوص ساز و کار پرداخت حقوق به ورزشکاران اظهار داشت: ابهامی درخصوص پرداخت حقوق‌ها به ورزشکاران داشتم و شاید به عبارتی پیشنهاد باشد. اگر درخصوص شاخص‌ها توضیحات بیشتری داده شود که نوع امتیازدهی به چه شکل است، چون مبهم است. بسیاری از پارامترها کیفی است و نه کمی. پیشنهادم این است که اگر نمی‌خواهیم حقوق یکسان بدهیم، یا آینده نگر باشیم یا گذشته نگر. اینکه پیش بینی کنیم چه کسی چه رنگ مدال می‌گیرند، غیر از این که بخواهیم از طریق کارشناسی بگوییم چه مدالی در المپیک کسب خواهیم کرد، جادوگری هم می‌خواهد. 

وی در ادامه افزود: اگر می‌خواهیم شاخصی بگذاریم، همان شاخص‌ها گذشته‌ نگر را ببینیم چون توجیه دارد و آینده را کسی ندیده اما گذشته معلوم است. خرداد سال 98 حقوق 5 میلیون بود و شرایط دلار در کشور در آن روز با امروز فرق داشت، اما اینکه اگر اعداد را به 200 میلیون تومان برسانیم ارزشمند است و باعث ایجاد انگیزه برای ورزشکاران می شود. اما این متفاوت بودن حقوق باعث اختلاف بین ورزشکاران هم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول